۷ مطلب در آوریل ۲۰۲۳ ثبت شده است

Fuck My Life.

In a world where you're used to getting used to it
Now I want to find myself

تو دنیایی که عادت کردی بهش عادت کنی، میخوام خودمو پیدا کنم.

-F*ck my life, Seventeen 

  • ۱۷
    • Univērse
    • Tuesday 25 April 23

    تو مال آسمونی، برگرد خونه‌ت🌙

    از من خواسته شد بنویسم.

    از من خواسته شد بنویسم برای کسی که به تازگی از دست داده ام. کسی که فرصت دیدارش از دستم رفته و حسرت‌های نبودنش جای امیدهایم را می‌گیرند. بنویسم برای ماهی که در آسمانم می‌درخشد.

    خواستم از او‌ بگویم. از استعدادش. از صدای جادویی‌اش. از تمام لحظه‌هایی که چشم‌هایم را به صفحه کامپیوترم میخکوب می‌کرد و نفسم را در سینه حبس، بگویم از درخشش لبخندش، از چشم‌های پر از خنده‌اش، از حس خوب بودنش،

    خواستم گله کنم. خواستم جهان را ملامت کنم و برای نبودنش زانوی غم بغل بگیرم. خواستم حسرت بخورم و غمگین باشم و غمگین بنویسم، کاری کنم که اشک بر صورت هرکس نوشته‌ام را می‌خواند روان شود.

    خواستم از عصبانیتم بگویم، از کسانی بگویم که مثل همیشه فرصت طلب به دنبال منافع خودشان احترام کسی که می‌توانست بهترین دوستم شود را می‌شکنند، از کسانی بگویم که حتی لایق نام انسان نیستند.

    خواستم بنویسم، اما هربار با دریای اشک‌هایم صدای هق هقم را در گلو خفه کردم و با فکر نبودنش اشک ریختم. خواستم حرف بزنم، اما بغض رهایم نمی‌کرد. خواستم فریاد بزنم اما صدایی برایم نمانده بود. خواستم و خواستم و خواستم اما نتیجه‌ای به دست نیاوردم.

    و تمام چیزی که می‌توانم بگویم، این است که دلتنگت هستم ماه من. تنها می‌توانم آرزو کنم ادامه مسیر زندگی‌ات، باقی مانده سفرت را با همان خنده‌های واگیرداری طی کنی که هرکسی را به خنده می‌انداخت.

  • ۱۵
  • 𝘊𝘰𝘮𝘮𝘦𝘯𝘵𝘴 [ ۵ ]
    • Univērse
    • Friday 21 April 23

    مونبین من:)

    آروم بخواب عزیزترینم:)💔🙃

  • ۱۰
  • 𝘊𝘰𝘮𝘮𝘦𝘯𝘵𝘴 [ ۱۴ ]
    • Univērse
    • Wednesday 19 April 23

    Can I ask you a question?

    #انتشاره

    میدونم قطعا تا الان حسابی دلتنگ سوالای یهویی فلسفیم شدین عشقا:>

    خوندن جواباتون شده از راه دور و با فاصله خوشحالم میکنه💙✨

    ۱.چی باعث میشه که نخواین خودتونو بکشین؟

    ۲.بهترین لحظه زندگیتون؟-بدون فکر جواب بدین، اولین چیزی که به ذهنتون اومد-

    ۳.بدترین لحظه زندگیتون؟-بازم مثل سوال قبل-

     

    +جواب بدین خب؟ فرض کنین کنارتونم و دارم میپرسم، خواستین ناشناس بگین.

  • ۹
  • 𝘊𝘰𝘮𝘮𝘦𝘯𝘵𝘴 [ ۱۲ ]
    • Univērse
    • Sunday 16 April 23

    Happy Jiwoo Day!!

    امروز تولد توئه، عزیزدل من.
    آدمای متفاوتی توی دنیا وجود دارن شیرین ترینم. خیلی زیاد و شاید خیلی هم شبیه به همن. شاید خیلی بیش از حد معمولی‌ان، از همون سبکی که همیشه محکومشون می‌کنیم.
    سوال اینجاست که چرا با وجود اینکه آدما تا حد زیادی انقدر شبیه هم رفتار می‌کنن من هنوز به تو می‌گم خاص؟ چون قطعا خیلیا شبیه توام وجود دارن، ولی چرا تو با همه‌شون فرق داری؟
    چون تو جیوویی. تو تنها کسی هستی که تمام ویژگی‌ها و خاطره‌های خودت رو داره. کسی که موقع جرات حقیقت بهم جراتای مسخره می‌ده و بعد دو روز بهشون می‌خندیم، کسی که کلی براش درجه بندی پلیسو توضیح  می‌دم بدون اینکه خسته شم، کسی که شبیهمه اونم توی اصلی ترین ویژگی شخصیتیمون، کسی که بوی شکوفه‌های بهار نارنج می‌ده جوری که می‌خوای یه نفس عمیق بکشی و هرگز بازدمت رو بیرون ندی، کسی که مثل باد خنک بهاریه که با برگ‌های تازه دراومده و گلبرگ‌های ارغوان زمین رو فرش می‌کنه، تو جیوویی و همین جیوو بودنت باعث شده انقدر دوستت داشته باشم عزیزدل اونی:)
    تولدت مبارک زیبای من، مراقب خودت و احساسات زلالت باش، از ته قلبم دوستت دارم. 💙

  • ۱۳
    • Univērse
    • Sunday 9 April 23

    Happy Selene Day!!

    ببینید تولد کیه امروز:)
    سلین چه آدمیه؟ بهش فکر کنین. سعی کنین بهش جواب بدین. سلین برای شما کی می‌تونه باشه؟
    سلین همون کسیه که وقتی ایده های جدید دارم اولین نفر بهش خبر می‌دم. کسیه که هربار باهاش حرف می‌زنم گذر زمان از دستم در می‌ره. سلین کسیه که به خاطرش با شارژ ۲ درصد درمورد گویینگ سونتین باهاش حرف می‌زنم و به محض رسیدن به خونه می‌پرم روی شارژر که بحثمون قطع نشه، کسی که نظراتش و شیوه نگاهش به دنیا زمین تا آسمون با من فرق داره و همین باعث می‌شه بخوام چندین بار ازش درمورد مسائل مختلف بپرسم، سلین انقدر حق می‌گه که بیشتر اون نوار توضیحات وبم رو حرفای سلین پر کرده، سلین مثل یه بارون بهاری می‌مونه که بی‌خبر می‌باره و پوستت رو نوازش می‌کنه، مثل یه رنگ جدید می‌مونه که اتفاقی کشفش می‌کنی و عاشقش می‌شی و از ذوقت به همه آدمای دنیا خبر می‌دی، کسیه که برای من متعادل کننده انرژیمه و به بودنش تو زندگیم نیاز دارم، کسی که هرگز، هرگز، هرگز فراموشش نمی‌کنم:)
    تولدت مبارک الهه ماه، دوستت دارم و برات آرزوی بهترین روزهارو می‌کنم.💙

  • ۱۹
    • Univērse
    • Wednesday 5 April 23

    OneShot:My Happy Ending

    Fic Name: My Happy Ending

    Genre: Slice of life, Comedy, Romance, Fluf

    Couple: SoonHoon, Meanie, Minsung

    Author: Yuri

  • ۸
  • 𝘊𝘰𝘮𝘮𝘦𝘯𝘵𝘴 [ ۳۲ ]
    • Univērse
    • Sunday 2 April 23
    ᴡᴇʙ ʙɪʀᴛʜᴅᴀʏ﹕ ₉₈/₀₇/₀₄
    کسی که عاشقشی و میتونی بهش تکیه کنی رو کنار خودت نگه دار و هیچوقت از دستش نده، اعضای پنتاگون برای من همین معنی رو دارن!
    -کانگ کینو

    گمشده در جهان سرمه ای رنگ پنتاگون
    شیفته 12 رنگ افسانه ای ماه
    صاحب این وبلاگ به مقادیر زیادی کیپاپ، فن فیکشن، انیمه و کیدراما برای تنفس احتیاج دارد!
    گلبرگ های ساکورا و لوندر های آبی توی جنگلی که قلبش با عشق به آدما می تپه~
    ----
    میدونین چیه؟ من همونقدر کنترل انتخاب افکارم رو دارم که کنترل انتخاب اسمم رو داشتم.
    ----
    انتخاب شماست که یه sad bitch باشین یا یه bad bitch.
    ---
    من نه دخترم نه پسر. من نون بربریم.
    ---
    چند تا نوجوون روان پریش که دور هم جمع شدیم و داریم صنعت داستان نویسی و فن فیکشن رو به یکی از دلایل بارز خودکشی در نسل خودمون تبدیل میکنیم.
    ---
    خود کنکور مظهر پاره شدن در راه زندگیه.
    ---
    طراحا اینطوری بودن که: ای بابا ده ساله داریم به یه روش کونشون میذاریم دیگه الگوریتمش دستشون اومده بیاین روش‌های نوین گایش رو روشون ازمایش کنیم که برق سه فاز از سرشون بپره و تمام تحلیلای معلما و مشاورا و پیش بینی هاشون کصشر از آب در بیاد.
    ---
    من نمیفهمم این سیستم اموزشی چی از کون ما میخواد. حقیقت اینه که مهم نیست تو سال نهمت وارد چه رشته‌ای می‌شی، تو در واقع 9 سال قبل با ثبت نام توی یکی از دبستان‌های این کشور چه دولتی چه غیردولتی حکم اسارت همه جانبه خودت رو امضا کردی و به آموزش پرورش و سنجش اجازه دادی در هر مکان و زمانی به هر روشی از خجالت ماتحتت در بیاد.
    ---
    ملت اون سر دنیا تو ۱۶ سالگی میزان ، بیزنش خودشون رو میزنن، کتاب مینویسن، فیلم بازی میکنن، خودشونو برای کالج اماده میکنن درحالی که به استقلال رسیدن
    VS
    ما: نگرانی برای وضعیت بعد کارنامه، برنامه ریختن برای رفتن به ددر و کنکل کردنش ساعت ۴ درحالی که ۴ و ده دیقه قرارمون بوده و غیره:
    ---
    وقتی میگیم جدایی دین از سیاست، کسی از فساد و لجام گسیختگی و سکس وسط خیابون حرف نمیزنه. منظور آگاه کردن مردمه و جلوگیری از اینکه با یه سری احکام دینی بتونن روی هر گوه خوری ای کلاه شرعی بذارن و مغزا کوچیکتر بشه.
    ---
    من همه ی تابستونا کلی برنامه میچینم خب بعد میبینم تابستون تموم شده و من همینجوری لش کردم توخونه و دریغ از یه کار مفید:)