ببینید تولد کیه امروز:)
سلین چه آدمیه؟ بهش فکر کنین. سعی کنین بهش جواب بدین. سلین برای شما کی می‌تونه باشه؟
سلین همون کسیه که وقتی ایده های جدید دارم اولین نفر بهش خبر می‌دم. کسیه که هربار باهاش حرف می‌زنم گذر زمان از دستم در می‌ره. سلین کسیه که به خاطرش با شارژ ۲ درصد درمورد گویینگ سونتین باهاش حرف می‌زنم و به محض رسیدن به خونه می‌پرم روی شارژر که بحثمون قطع نشه، کسی که نظراتش و شیوه نگاهش به دنیا زمین تا آسمون با من فرق داره و همین باعث می‌شه بخوام چندین بار ازش درمورد مسائل مختلف بپرسم، سلین انقدر حق می‌گه که بیشتر اون نوار توضیحات وبم رو حرفای سلین پر کرده، سلین مثل یه بارون بهاری می‌مونه که بی‌خبر می‌باره و پوستت رو نوازش می‌کنه، مثل یه رنگ جدید می‌مونه که اتفاقی کشفش می‌کنی و عاشقش می‌شی و از ذوقت به همه آدمای دنیا خبر می‌دی، کسیه که برای من متعادل کننده انرژیمه و به بودنش تو زندگیم نیاز دارم، کسی که هرگز، هرگز، هرگز فراموشش نمی‌کنم:)
تولدت مبارک الهه ماه، دوستت دارم و برات آرزوی بهترین روزهارو می‌کنم.💙