زمانی روز دختر رو تبریک می‌گم که خبری از تجاوز نباشه، حجاب اجباری نباشه، قتل‌های ناموسی نباشن، ترنس‌ها و نان‌باینرها به خاطر بدنی که باهاش به دنیا اومدن محدود نشن، تبعیض جنسیتی نباشه، استادیوم آزاد باشه، ازدواج آزاد باشه، دخترای بلوچ انقدر سختی نکشن، خوندن زن ممنوع نباشه، فرق بین زن و دختر "باکرگی" نباشه..

دخترهای سرزمین من مدتهاست غمگینن. از چی بترسم؟ وحشتناکی اتفاقاتی که افتاده یا عادی بودنش برامون؟

 

+سالگرد قمری اولین وبلاگ من:)


کلیک

با خودم فکر کردم شاید چون نظرات رو بستم اومدی خصوصی ولی مطمئنم اگه نظراتم باز میبود هم باز خایه عمومی نوشتن نداشتی.

حیف اسم کوروش که روی توی گوز باشه. کجای متنی که نوشتم اشتباه بود که فشاریت کرد دوست عزیز؟ انگار از دید شما هر زنی که نخواد خودش رو تسلیم مردهای سمی کنه جنده ست آره؟

خوشحالم که خودت قبول داری مرد هرزه ای بیش نیستی و اشاره میکنی که با هرکی دلت خواست سکس میکنی و به عبارت عامه پسند تر، "لاشی" ای. ماشالا خوبه خودتون ذات خودتون رو می‌شناسید.

اسم کوروش رو بیشتر از این خراب نکن، هرچندکه حضور تو توی کره زمین یکی از عوامل اصلی تولید کربن دی‌اکسید و کم شدن ذخایر انرژیه که اگه اسپرم پدرت و تخمک مادرت باهم لقاح نمی‌کردن، قطعا آسیب کمتری به محیط زیست وارد می‌شد. بهره هوشی‌مون هم اگه تو نبودی حداقل به بالای صد میرسید.

من انتظار ندارم روز دختر رو بهم تبریک بگن چون نان باینرم، درضمن، قرار نیست با هیچ جنس مذکری رابطه عاطفی یا جنسی داشته باشم که تو علاقه شدیدت رو درمورد داشتن این رابطه با من فاش میکنی. دخترای پاک به قول خودت هم یا اونقدر شعور دارن که یه پسر معتقد انتخاب کنن و سمت توی زباله نیان، یا از خودت جنده ترن و فقط قبل خوابیدن با بقیه چهارتا آیه می‌خونن تا کارشون مثلا تطهیر بشه.

حالام اگه خایه شو داری بیا عمومی گوه بخور، نداری هم مشکلی نیست، اسکرین شات پیام‌هات رو توی کامنت ها در اختیار دوستان قرار می‌دم💙

 

الی و کترین متاسفم که جواب پیام هاتون رو ندادم، فرصت حرف زدن نداشتم فقط خواستم برینم به این دوست عزیز:) فردا حرف میزنیم باشه؟