قبل از اینکه بخونینش باید بگم؛

طبق نظرسنجیا گوگل INFP ـه، توییتر ENFP و منم که میدونین ENTP


گوگل:چرا وی پی ان زدی؟

من:تحریمیم بخدا

گوگل:نخیر رباتی بیا اینجا کلیک کن ببینم

من:بیا اینم کلیکک

گوگل:نخیر درست کلیک نکردی پشم بز بیا تابلوهارو انتخاب کن ببینممم

من:بیاا اینم تابلوهااا

گوگل:گوشه شمال شرقی تابلو کناریه که کون گوسفند جلوشه رو کلیک نکردی دیدی گفتم رباتییی

من:پدسگ میزاری برم تو یا نههههه

گوگل:نهه تو رباتییی

من:تو خودت یه رباتی که به من میگی رباتتت

گوگل:

گوگل:ولی تو به احساساتم صدمه زدی....

من:اوه شت نمی-

گوگل:توییتررررررررررر بیا بغلت گریه کنمممممم

من:آقا من نمیخواستم اذیتت کن-

توییتر:پدسگ چی به این گفتییی

توییتر:سعی نمیکنی یکم مهربون تر باشیی؟

من:کاشکی میتونستم ولی نمیخوام..^^


وقتی INFJ دوستاشو تنها میزاره:

infj:خبب دوستان من چند روز میرم سفر مراقب خودتون باشین

دوستاش:حله برو

روز بعد*

infp:با گریه زنگ میزنه به infj

infj:باز چی شدههه

infp:هق..entp بهم گفت مامان گربه ها بعضی بچهاشونو که ضعیفن ول میکنن که بمیرن...

entp از اون سر خونه:تازه بابا گربه ها بچهاشونو میخورننننن

infj:

infj:ده ثانیه دیگه جلو درم.


entp به عنوان کارگردان:خب دوستان بیاید از رو متن بخونید

intj:ی-
entp:بچ تو جزو عوامل صحنه اییی
infj:هنوز شروعم نکرده-
entp:نقش اصلی مال شماست دوست عزیز^^
entp:بعدی؟
estp:با سکسی ترین حالت ممکن میخونه-
entp:
entp:میای بریم پروانه هامو نشونت بدم؟(نباید بگم ولی entp و estp رو شیپ میکنم..)
enfp:میپره رو میز و کل احساسات متن رو از جون و دل میزاره وسط-
entp:سید تو اینجا چیکار میکنی
entp:شما بفرما از این در بغل مستقیم برو وردست شکسپیر جون بشین
entp:چیشد بعدی کو؟
istj:ببخشید infp دچار استرس ناشی از کرده شدن شده
entp:داش من چیکارت میخام بکنم مگهه
estp از تو اتاق:بیبی؟
entp:
entp:شمارو دوست عزیزم intj تست میگیره ازتون...


estp:اگه پینوکیو بگه دماغ من دراز نمیشه چی میشه؟
intj:محض رضای خدا estp
intj:الان ساعت 3:45 دقیقه صبحه
enfp:دماغش قطع میشه
intj:
intj:اینا کین من باهاشون آشنام