یه سری قوانین خاص بود که دیدم وجود داشتنشون می‌تونه کمک کنه فضای راحت تری داشته باشم اینجا، سو، بفرمایین ادامه~~

1.فن های تعصبی، شیپر های تعصبی، هموفوب ها، ترنسفوب ها، زن ستیز ها، فمینیست های رادیکال، نژاد پرست ها، کسایی که هنوز به بلوغ عقلی نرسیدنو بچه ان لطفا برن بیرون.

2.من می‌نویسم و تنها دلیل به اشتراک گذاشتنشون اینه که ببینم از چشم آدمای مختلف نوشته هام چطور به نظر می‌آن. پس لطفا توضیح بدید کجای نوشته هامو بیشتر دوست داشتید، چه حسی بهتون داده، درمورد پایان یا گره داستان چه فکری می‌‌کنید، و اگه قرار باشه همه نظرا توی "خوب بود" یا "دوستش داشتم" خلاصه بشه دیگه خبری از پست شدنشون یا حداقل عمومی پست شدنشون نیست.

3.من برای ساختن ایده و دیالوگ و زندگی تک تک شخصیت هام وقت صرف می‌کنم و همشون توی ذهنم توی یه دنیای خاص زندگی می‌کنن، پس قطعا تحمل ندارم ببینم به هر نحوی کپیشون می‌کنید.

4.من آرمی نیستم. بودم اما الان دیگه نیستم و دلیلش هم به خاطر عوض شدن سبکشونه(اگه بخوان به سبک قبل از داینامیت برگردن شاید دوباره استنشون کردم) و جدای اینکه فن های واقعا تعصبی ای دارن. پست های دیفندم اکثر مواقع خطاب به آرمی هان، اگه ناراحت می‌شید بهتره جلوی فندوم فرشته تون رو بگیرید.

5.منو توی دنیای واقعی می‌شناسی و من خودم بهت آدرس ندادم و نگفتم که ورودت اشکالی نداره؟ فقط برو بیرون.

6.حس من به خطاب شدن با اسم اصلیم توی فضای مجازی، همون حسیه که توی دنیای واقعی وقتی لمس می‌شم پیدا می‌کنم. اگه خودم نگفته باشم اشکالی نداره احساس بدی بهم دست می‌ده.

7.لونالینز روم گوشه آرامش منه و امیدوارم برای شما هم همینطور باشه. اگه بخواید می‌تونید توی کامنت ها فحش بدید و درمورد چیزایی که اذیتتون می‌کنه حرف بزنید و خودمم هم گاهی پست می‌زارم و چسناله می‌کنم و این اجازه رو بهتون نخواهم داد که جنگل قلب های منو خراب کنید.فکر می‌کنید چی از من می‌دونید؟ چهار حرف MBTI؟ اسمم؟ شما حق ندارید من و دوستام رو قضاوت کنید. اگه مشکلی دارید فقط آنفالوم کنید.

8.اگه بخواید فن گروهی بشید با کمال میل کمکتون می‌کنم! خصوصی لونالینز روم همیشه به روتون بازه عزیزانم، نظرات ناشناس هم بازن که بتونید راحت حرف بزنید~

9.لوندر ها، رزهای سفید مشکی، دیزی ها، شکوفه های ساکورا و شاهزاده سفید همشون زاده تخیلات منن و از روی راحتیم با شما بعضی از بخش های جنگل قلب های ذهنم رو باهاتون در میون گذاشتم و قطعا تحمل ندارم بابتشون متوهم خطاب بشم(خودش فهمید منظورم با اونه) پس اگه براتون جالب نیست می‌تونید با من قطع ارتباط کنید.

10.قبل از ورود به وبلاگم، از خوشبو بودنتون مطمئن شید~

 

+یکم تو این پست ترسناک به نظر رسیدم ولی واقعا من بچه گلیم بخدا قیافم بعضی وقتا ترسناکه خودم مهربونمxD

++یکی جلوی منو بگیره نرم باز قالب عوض کنم........