خب، بعد از کلی تحولات جدی در زمینه‌ی کیپاپر بودنم اونم در آستانه‌ی کنکور و امتحانات نهایی، یه سری تغییرات توی استن لیستم دادم که خواستم بیام اعلام کنم:]

این لیست جدید دوتا ویژگی داره. حتمن حتمن حتمن قراره بعد کنکور آپدیت بشه(هم از نظر خوشگل بودن لیست و اضافه کردن عکس، هم فندومای جدید) و اینبار یکم به ترتیب نوشتم، گروهایی که بیش از حد عاشقشونم و فندومای اولم محسوب میشن رو بالا تر آوردم.

بریم که داشته باشیم:]

 

kpop fandoms:

SNSD

سونیاشیده عشق ابدی منه:( بایسم یوناست و بایس رکرم سویونگ و هیویون~

با I GOT A BOY سوان شدم و آهنگ مورد علاقم Forever1 و lucky like that ئه.

درمورد شیپ، ته‌نی و یون‌یول جالب به نظر می‌رسن:>

 

BLACKPINK

من هیچوقت بایس نداشتم هنوزم ندارم اما یه علاقه‌ی عجیبی به جیسو دارم که نمیشه ذکر نکنم.

از زمان دبیو بلینکم و آهنگ مورد علاقم Forever young ئه.

جنلیسا ایز ریل؟

 

Seventeen

بچه‌ها من عاشق هوشی ام:)))) بایسم نه فقط توی سونتین بلکه در کل کیپاپ هوشیه و رکرام جونگهان، ونوو و دی‌ایت.

با Rock with you کارات شدم و آهنگ موردعلاقمم همونه و 2minus1

ام...سونهون و مینی و جونهاو و جونگچول و ورکوان؟:]]]]]

 

Pentagon

دیگه همتون میدونید بایسم هویی‌ئه، رکرامم کینو و ینان خدایان هستن.

با Dr.BeBe یونیورس شدم و آهنگ مورد علاقم Like this ئه.

جینهویی و وویو شیپپپ!!

 

LOONA

دومین بایسم توی کیپاپ و بایس اول دخترم رو معرفی میکنم، اولیویاهی(البته الان دیگه هیجو ئه). رکرامم جینسول و ایو و یوجین هستن. درضمن، من لونارو استن میکنم و این یعنی فن لوسمبل و ارتمیس و تمام گروهای زیرمجموعشونم هستم.

از ارای Butterfly اوربیتم و عاشق ماشق همین آهنگ هم هستم~

فعلا فقط لیپ‌سول و چوایو رو خیلی شدید شیپ میکنم. :]

 

aespa

ببینید من دلم میخواد فقط عاشق جیزل باشم ولی بانو وینتر نمیذاره:::))))

از زمان دبیو مای‌ام و آهنگ مورد علاقم Drama ئه.

راستشو بخواید..کیمژو و کاریزل واقعا ریل ترینن:)

 

Straykids

قبلا میگفتم فقط مینهو فنم ولی الان عاشق جونگین شدم و بایسم شده. رکرامم چان و هیونلیکسن.

از On track استی‌ام و آهنگ مورد علاقم DLMLY ئه~

چیزه، مینسونگ و هیونلیکس شیپ میشه:>

 

NCT

بایس‌هام جمین، یوتا، تن و یانگ‌یانگن این یونیت جدیده‌رم هنوز نمیشناسم بشناسم بایسم بین اونارم میگم.

فک کنم ارای Ridin بود که انسیتیزن شدم؟ آهنگ مورد علاقم هم Dreaming ئه.

نومین، یومارک، جیونگ و جانتن شیپ!!

 

EXO

عاشق فوراور شیومین و لی هستم سلام.

ارای آبسشن و با Love shot اکسوال شدم و آهنگ مورد علاقم Promise ئه.

چیزه واقعا توی چانبک شیپر بودن من شک دارین؟

 

TXT

بچه‌هام..باورم نمیشه دیگه روکی نیستن. بایسم تهیونه و رکرم سوبین و یونجون:>

از زمان دبیو فنشونم و آهنگ مورد علاقم با این کامبک خداشون به Miracle تغییر کرد.

تهگیو و یونبین شیپ میکنم حتی به غلط!

 

ENHYPEN

برگشتن به فندوم حس خوبی داره..بایسام سونو و نیکی و جی ان~

از آی‌لند دنبالشون می‌کنم و آهنگ مورد علاقم Bite me ئه.

هم هیجیک شیپ میکنم هم جیکهون+طبیعتا سونکی.

 

TWICE

وای خاک به سرم حاجی مومو خیلی خوشگله:))))))

با Feel special وانس شدم و آهنگ مورد علاقمم همونه چون خیلی خداست.

مینچنگ شیپ میشه؟D:

 

از بین سولوییست‌ها یکوچولو فن آی‌یو ام و عاشق الکسام. :] البته که کویین سی‌ال تموم کننده‌ی کیپاپه^^

 

jpop fandoms:

Chanmina

کویین جی‌پاپ:) عاشقشم جدی.

ارای Bijin با Never grow up فنش شدم و آهنگ مورد علاقمم ngu ئه.

 

Faky

یه دور پست معرفی نوشتم براشون حتی-

بایسم آکیناست(اصلا کلمه‌ی بایس صحیحه اینجا؟)

آهنگ مورد علاقم ازشون New Age و Sayonara my ex هست:>

 

holywood fandoms:

Taylor Swift

دیگه تابلوئه- مادرررر کویینننن اسلییییی عشقمممممم

یک عدد Red و TTPD استن هستم سلام:]

 

Olivia Rodrigo

خیلی عاشقشم سبکش واقعا استایلمه:( میخواااام.

آهنگ مورد علاقم ازش Teenage dream ئه.

 

Latina fandoms:

Danna paola

کویین بچه‌ها کویین، واقعا دانا یکی از بهترین خواننده‌های تاریخ و نه فقط موسیقی لاتینه.

آهنگ مورد علاقم ازش Amor Acido ئه.

 

Alex Hoyer

دوست پسر دانا:] ایشون واقعا خداست بچه‌ها الکس خیلی دوست داشتنی‌ئه و جنتلمن:(

یادتونه all of me رو؟ الکس خوندتش.

 

Lola indigo

کویین دنس لاتین.

آهنگ مورد علاقم، نه فقط از لولا بلکه در کل تاریخ Dragon لولائه.

 

+لیست کیپاپم تکمیل نشده‌ست، بازم فندوم دارم فک کنم ولی اینایی که نوشتم گروهایین که خیلی خیلی دوستشون دارم:(

++درسته بچه‌ها. من فیرنات نیستم(بعد کوچلا آن استن کردم) و آرمی هم نیستم.