هانبین(بی آی) عضو سابق آیکن و لیدرشون بود که سال 2019 از کمپانی و گروه به خاطر اتهام مصرف مواد مخدر اخراج شد.

همون سال ازش تست گرفتن ولی تستش منفی بود، با این حال وای جی حتی توجه نکرد که هانبین بی گناهه و پرتش کرد بیرون.

بعد از این مدت رفت توی یه کمپانی دیگه و امسال اولین آلبومشو منتشر کرد.

دادگاه تجدید نظر قرار بود 7 جولای برگذار بشه ولی عقب انداختنش به 27 آگوست و این مسئله به شدت به آلبومش آسیب زد:/

هانبین خودش اعتراف کرده چهار سال پیش فقط ماریجوانا مصرف کرده، مصرف ال اس دی رم کاملا رد کرده، حتی چندین بار ازش تست گرفتن و هربار تستش منفی شده و یک درصد مخدر هم توی خونش نبوده!

حکم نهایی 10 سپتامبر میاد وکیل هانبینم گفته هرکاری میکنه تا حکم دادگاهو کم کنه.

دادستانی و دادگاه حتی یک مدرک بر علیه هانبین ندارن و از اینکه هانبین تونسته با هر شرایطی توی صنعت موسیقی استوار بمونه حرصشون گرفته:))))))))))))))) این مسئله شاید آسیبی که به آلبومش خورده رم توجیه کنه!

خواهر 6 سالش رو تو مدرسه اذیت میکردن میگفتن داداشت مواد زده باید تا آخر عمر تو زندان بمونه..

هانبین خودش تمام مسائل رو خیلی شفاف توضیح داده و واضح اعتراف کرده و شهادت داده، از اونجایی که دادگاه هیچ مدرکی بر علیه هانبین نداره نمیتونن محکومش کنن، دادستانی همیشه بالاترین مجازاتو پیشنهاد میده هرچند، ماریجوانا رو من تحقیق کردم توی کره خیلی خیلی زیاد دو سه ماه زندانه یا یه جریمه نقدی یعنی ممکنه اصن زندانم نره!
کار دادستانی ارائه بالاترین حکم زندان به دادگاهه. درواقع این سه سال فقط یه اعلام و ارائه و به نوعی اطلاع رسانیه پس لطفا جایی چیز غلطی پخش نکنین!

ماریجوانا به طور کلی جزو کم مجازات ترین مواد مخدر توی کل دنیا به حساب میاد، حتی فروشش توی آمریکا آزاده!

علاوه بر حکم مصرف ماریجوانا و خرید ال اس دی توی کره، در صورتی که دادگاه عادلانه باشه حکم به همون سه سالی میرسه که دادستانی اعلام کرده. از اونجایی که هانبین با دادگاه کاملا همکاری کرده و از لحظه اول همه چیز رو اعتراف کرده و دروغ نگفته، و نتیجه تست ها نشون میدن از سال 2016 به بعد حتی یک بار هم مواد مصرف نکرده، و درخواست بخششی که وکیل هانبین به دادگاه ارائه کرده، ممکنه هانبین فقط به جرم زیرپا گذاشتن قوانین عمومی مجبور به پرداخت جریمه نقدی بشه که این کاملا عادلانست و یه جورایی کمترین مجازاتیه که میتونن ببرن(چون به هر حال این بخشی از قوانین کرست و ربطی به مدارک و این چیزا نداره)

به هر حال هانبین به خاطر همکاری با دادگاه توی حکمش تخفیف شامل میشه. پس خودتونو نگران نکنین امکان نداره سه سال حکم ببرن، چون به وجه سیستم قضایی کره آسیب میزنه. وکیل هانبین آدم کار درستیه و بارها گفته هرکاری برای حمایت از هانبین انجام میده پس نا امید نباشین و با دید مثبت به قضیه نگاه کنین.

امیدوارم 14 روز دیگه وقتی میام این پست رو ویرایش کنم زیرش بهترین خبری که میشه شنید رو بنویسم نه بازم یه خبر بد رو:)