1.رزی دارلینگ توی Coping می‌گه I miss waitin' for you in the lobby of your old apartment و می‌دونی چیه؟ منم یه روزی خسته می‌شم. ولی شاید اون موقع منتظر تو نشستن تبدیل به روتینم شده باشه. زمانی برسه که دیگه نتونم منتظرت نباشم. اون موقع ـه که بخش بعدی آهنگ یادم می‌آد.. Now that you're gone It's my fault, I'm so lost

2.پلی لیست از این خفن و گنگ تر دیده بودید انصافا؟:)

3.قراره پاره شم بچه‌ها. یه داستان، یه نمایشنامه همون داستان، کمک کنم به نازنین که فیلم کوتاهشو بسازیم، مقاله تاریخ با دیانا، اونیکی مقاله روانشناسیه درمورد تد باندی،یه رزومه ام باید برای کارافرینی بنویسم، تازه درسم باید بخونمT^Tفقط دعا کنین زنده در بیام.

4.عربی 17 شدم دارم پر در میارم-

5.یکیتون بیاد یه خلاصه از اخبار کیپاپ بده به من...

6.دیدین بلاک بری با لونام چیکار کرد؟:))))

7.لوکاس برگشتTTTTTTTTTTT

8.من تازه فهمیدم داییم راک گوش می‌ده پشمام ریخته.

9.درسا امروز گفت بهم می‌خوره یه خواهر بزرگتر داشته باشم"))

10.بیاید بهم چندتا کتاب معرفی کنید فردا که می‌رم انقلاب بخرم:>

11.Please don't let me shine, don't let me down..

12.اونیکی فیکمم داره تموم می‌شه من هنوز اولیه رو کامل تایپ نکردم-

13.من و دونفر دیگه امروز تنها کسایی بودیم که سوال امتیازی ریاضیو حل کردیم، بعد بچها اینجوری بودن که پرام آیلین رو نکرده بودی، دبیرمون همون لحظه:نه شما نمی‌دونید من می‌شناسمش-

14.واقعا کلاسای ریاضی روحم رو بهم برمی‌گردونن. شماها نمی‌فهمید من تا پارسال تنها بخش ریاضی که دوست داشتم هندسه بود الان عاشقش شدم:::::::)))))))

15.هفته دیگه کارنامه میدن- یهو دیدین نیومدم بدونین بعد دیدن نمره‌هام تو زمین چالم کردن-

16.مامان بابای من اوایل امسال اینطوری بودن که آره پنجشنبه ها تمام مدت می‌تونی بری پای لپتاپت، بعد الان شده تا قبل از 9، بابام امروز می‌گفت اگه درس نخونی کمترم می‌شه:/// من اگه نخوام درس بخونم اگه کل وسایلمم ازم بگیرید نمی‌خونم، همین تنها تفریحمم می‌خوان بگیرن ازم؟

17.واقعا مسخره‌ست که فکر می‌کنن اگه اینترنت نداشته باشم متحول می‌شم یهو درس می‌خونم. اگه بخوان این رویه رو جلو ببرن کلا لای کتابامم باز نمی‌کنم.

18.مامانای شما ام وقتی می‌بینن هدفون رو گوشتونه بیشتر صداتون می‌کنن؟-

19.واقعا دارم از بی وی‌پی‌انی روانی می‌شم::::))))))) بیاید بهم پروکسی بدید سرجدتون

20.آخرش انقدر فایرفاکس و کروم حرصم می‌دن که لپتاپو از پنجره پرت می‌کنم بیرون:/