مامانم میگفت عشق مثل بازی با آتیشه، ممکنه بهت آسیب بزنه.

داروئه یا سم؟ حتی مامانمم خبر نداره.

(اگه عشق سالم باشه بهت کیف میده. ولی یه رابطه سمی تورو میسوزونه و مثل یه سم عمل میکنه)

-Playing with fire

 

سلاامم! چطورین؟ با یه پست خفن دراز طولانی برگشتم و قراره کیف کنم با پستم:>

خب خب، آیلینتون از یه جنگ کامنتی با یه آرمی نمای بدبخت برگشته "و صد البته که بردم چی فک کردین؟ ادمینه خودشم تو بحث بود کامنتاشو پاک کردxD" و جمله معروف سکینز در رابطه با "آهنگای بدون معنی" باعث شد دلم بخواد این پست رو بنویسم. به عنوان یک بلینک فسیل شده خیلی نسبت به این پست اعتماد به نفس دارم=)

برید هو یو لایک دت یا لاو تو هیت می پلی کنین بیاین این پستو بخونین:>

 

استارت رو میخوام با یکی از آهنگای مورد علاقه خودم بزنم؛ Stay!

برای خوندن معنی آهنگ کلیک کنین

استی از اون آهنگاییه که مفهوم خیلیی عمیقی داره. راستش من بعد از اینکه آهنگارو پشت هم خوندم یه جورایی متوجه شدم توی همه آهنگا(به جز 4D که دیس بود) دخترا دارن با آهنگاشون داستان شروع عشقشون و بعد نابود کردنش رو تعریف میکنن.

توی Stay، دخترا متوجه شدن عشقی که توشن یه عشق آسیب زنندست. تو همین لیریک کوتاه pwf که اول پست گذاشتم مشخص بود که دخترا گیج شدن. نمیدونن عشقی که توشن آسیب زنندست یا نه؟

استی با این جمله ها شروع میشه:

خیلی راحت با زبون تندت قلبم رو میشکنی و تیکه پارش میکنی

حتی یه عذرخواهی خشک و خالی هم ازم نمیکنی ، دوباره دارم خودمو دلداری میدم

همش میترسم یه روزی بزاری بری

اینا از علائم یه رابطه سمی ان. یه رابطه عاشقانه برای اینه که دو طرف به هم عشق بدن نه اینکه باعث آزار و اذیت بشن.

رفتار سرد و بی روحت داره بدتر و بدتر میشه

تو آینه به خودم میگم : بیا و آروم آروم قیدش رو بزن

دخترا میخوان از اون طرفشون جدا شن اما میترسن! به عنوان کسی که اوایل رابطش با دوست دختر الانش یه رابطه سمی بود میتونم راحت نظر بدم، یه رابطه تاکسیکو نمیتونی به راحتی تموم کنی چون میترسی همه مثل این باشن، چون تو مشتاقی برای عشق، ولی اینی که حس میکنی عشق نیست!

این آهنگ غمگین تو رو یادم میاره و اشک چشام رو درمیاره

عطر تو یه گناهه شیرینه ، خیلی ازت متنفرم ولی بازم عاشقتم

---

ازم نپرس که چرا آدمی که دنبالشم تویی ، فقط پیشم بمون

این تیکه ها حرف منو تایید میکنن. چون تو از طرفت متنفر میشی که بهت آسیب میزنه ولی همزمان عاشقشی، و این عشق نمیزاره تو به راحتی قید توی رابطه بودنو بزنی!

اگه تاریکی سراغت بیاد ، آتیشت میشم تا از تاریکی درت بیارم

تو این دنیای سر تا پا دروغ ، فقط یه حقیقت وجود داره و اونم تویی

توی یه رابطه سمی، تو همه چیزت رو میدی و چشمات اینکه نتیجه ای نمیگیری رو میبینن ولی نمیتونن قبولش کنن. تو همه عشقتو میریزی وسط و تهش فقط و فقط خودت آزار میبینی.

 

استی با این تموم شد که دخترا دارن کم کم متوجه میشن توی چی ان و چیزی که تجربه میکنن عشق واقعی نیست. تحلیل ام ویشو ببینین براتون واضح تر میشه.

 

خودم حس میکنم Hope Not و Don't Know What To Do یه جورایی ترس درونی دخترا از جدا شدن رو نشون میدن. dkwtd ترس از جدا شدن و hope not ترس از اینکه تو کسی باشی که آسیب میزنی و من هردوی اینارو کاملا میفهمم.

دیگه با تنها موندن غریبه نیستم ( عادت کردم به تنهایی)

میگن افسوس خوردن بی فایده است ولی

هنوزم بهت فکر میکنم (اشتباه کردم)

---

بخاطر اون اذیت هایی که

وقتی باهم بودیم من به تو دادم

ولی الان مشکل تویی و عشقی که دنبالش میگردی

میخوای کسی بهتر از من رو پیدا کنی و خوشبخت شی

ولی منم آرزو میکنم که هیچ وقت به جایی نرسی که فراموشم کنی

این بخش های هوپ نات تئوری منو یه جورایی اثبات میکنه. وقتی جدا میشی و سعی میکنی خودت رو درست کنی مدام حس میکنی چرا اونی که به من آسیب زده احساسات من رو نداره؟

درواقع همین دلیلی بود که من وقتی جدا شدم با بلک پینک و آهنگ هاشون زنده موندم. چون دقیقا حرفایی بود که نیاز داشتم بشنوم و این دخترا به من دادنش!(حالا باز بگید کیپاپ به هیچ دردی نمیخوره و بلک پینک ایلومیناتیه)

 

میرسیم به آهنگ افسانه ای Kill this love که خودم خیلی باهاش حال میکنم و کلی بلینک آورد تو جمعمون^^

برای خوندن ترجمه کیل دیس لاو کلیک کنین.

احتمالا همتون بدونین که دخترا توی ktl بلاخره تونستن از عشق سمی شون دست بردارن و ترس های درونیشون رو کنار بزنن!

چیکار باید بکنم ، نمی تونم ضعیف بودنمو تحمل کنم

وقتی جلو خودم رو میگیرم که اشکمو نبینن

 باید این عشق رو تمومش کنم

این بخش ها داره چیزی که تجربه کردن رو نشون میده. حس شیرینی که خوردشون میکرده.

وقتی عشق باعث میشه مجبور باشی جلوی خودتو برای اشک ریختن بگیری پس باید تمومش کنی(بکشیش)! عشق برای اینه که لبخند رو روی لب هات بیاره نه که بخواد یه غم دیگه به مشکلاتت اضافه کنه!

عشقش بهترین هست برام

 ولی متاسفانه تو و من باهم میتونه خیلی خطرناک باشه

خوش بحال من خوش بحال تو

اولین قدم برای تموم کردن یه رابطه تاکسیک درک کردن اینه که بفهمی هرچقدر هم سخت باشه شما هردو به هم آسیب میزدین. هر دو نفر آسیب میبینن و این واقعا نشون دهنده اینه که مجموع شما قطعا ترکیب خوبی نمیشه تا وقتی که یکیتون خودشو تغییر بده!

و تنها کاری که باید بکنین اینه که این عشقو بکشین:)

 

و قدم بعدی که باید انجام بدین اینه که سعی کنین دوباره توی یه رابطه سمی گیر نیفتین!

Lovesick girls، دومین آهنگ مورد علاقه من این داستان رو روایت میکنه!

برای خوندن ترجمه لاوسیک گرلز کلیک کنین.

لاوسیک گرلز دخترارو گیج کرده. اونا عشق سمی رو کشتن و حالا نوبت چیه؟

عشق ما رو تو اتاق بی پنجره ای که نور توش نمیاد گیر انداخت

چی میشه گفت ؟

مشتاق عاشق شدنیم با اینکه هر بار ازش ضربه میخوریم

قدم بعدی، بعد از اینکه خودتو بالا بکشی اینه که یاد بگیری دوباره سمت یه رابطه سمی نری. این مسئله توی ام وی خیلی واضح تره به نظرم تئوری های LSG رو بخونین.

ولی ما از بدو تولد زاده شدیم تا تنها باشیم

آره ما بدنیا اومدیم تا تنها باشیم

ولی خب چرا هنوزم داریم دنبال عشق میگردیم ؟

کورس آهنگ که مدام تکرار میشه و هربار با توجه به قبلش و معنیش چیز متفاوتی رو نشون میده!

و آره. شاید عشقی که ما دنبالشیم عشقی نباشه که برای همه عادی به نظر بیاد!

نمیخواستم پرنسس باشم ، چون ارزش من غیرقابل اندازه گیریه

حتی یه دونه پرنس هم تو لیستم ندارم

عشق یه مخدری که دارم ترکش میکنم

هیچ کاری از دست دکترا برنمیاد وقتی تو راه عشق مجنون شدم

همه عشق میخوان. ولی بعد از یه رابطه سمی، همه چیز بدتر میشه..

همه خیلی زود تنهات میزارن

از بس گریه کردم بی حس شدم

هی پشت سر هم ضربه خوردیم

ولی هنوزم دنبال عشق میگردیم

تنها کاری که باید بکنیم اینه که منتظر بمونیم تا ببینیم آهنگ بعدی که قراره داشته باشیم و عشق بعدی که قراره حسش کنیم چیه، شاید بلاخره دخترامون عشق واقعی رو پیدا کردن!:)