هنوز احساس تنهایی میکنم ولی این تقصیر تو نیست
فقط فکر کردن در مورد یه نفر
و امشب آهنگ خوندن
تو گفتی که تنهایی اما یه چیزی درست نیست
اگه اینجوری پیش بریم تو دلتنگم میشی
(بزار اشکام فرو بریزن) اوه شب اینجا خیلی گرمه ولی قلبم با تو هنوز سرده
(بیا با هم برقصیم)ما همو از صمیم قلب دوست خواهیم داشت انقدر که خون هامون یکی بشن
(بزار اشکام برقصن)
هنوز متوجه نشدی تنها کاری که میکنی اینه که بهم بگی چقد تنها به نظر میام
میخوای با من ازدواج کنی؟"بله" جوابی نیست که بخوای به من بدی، چی از من میخوای؟
بیا یه نگاه به گناه های قبلمون بندازیم، هیچ خوب و بدی وجود نداره
ما خیلی دور شدیم پس بزار تا آخرش بریم
به من نگاه کن، به من نگاه کن، به من نگاه کن
تو گفتی یکم آروم بگیر،
بغلم کردی و گفتی نمیخوای بهم آسیب بزنی
تو هنوز منو کامل نمیشناسی
(بزار اشکام فرو بریزن)اوه شب اینجا خیلی گرمه ولی قلبم با تو هنوز سرده
(بیا با هم برقصیم)ما همو از صمیم قلب دوست خواهیم داشت انقدر که خون هامون یکی بشن
(بزار اشکام برقصن)
مثل یه فرشته بچرخ و پرواز کن، شیطان به من چسبیده
(بیا با هم برقصیم)
مثل یه فرشته بچرخ و پرواز کن تا زمانی که هردومون بمیریم
(بزار اشکام برقصن)
به بالهام نگاه کن، اونا شکستن. این هدیه ایه که کاراهای تو بهم دادن
اوه عزیزم، نمیخوام برام گریه کنی
چه خوب و چه بد، تو باید به چیزی برسی که لیاقتشو داری
تو نمیتونی منو پاک کنی
(بزار اشکام برقصن)اوه من نمیخوام اشکهای تورو فراموش کنم، تو هنوز قلب منو توی دستات داری؟
(بیا با هم برقصیم)مهم نیست میگن چقدر احمقی، بازم تو یه شب بارونی برگرد
(بزار اشکام برقصن)
مثل یه فرشته بچرخ و پرواز کن، شیطان به من چسبیده
(بیا با هم برقصیم)مثل یه فرشته بچرخ و پرواز کن، تا زمانی که بمیریم من به رقصین ادامه میدم
بزار اشکام فرو بریزن