'عکسه'
'پام معلوم شد'
'فیلم وبلاگ نویسی'
'فشن چادر'
'خواهرش مادرشه'
'سوده و جانی'
این کلمه ها برای هیچکس جز ما خنده دار نیستن، نه؟(= نبایدم باشن، چون ذره ذره دوستی من و تو پره از این اینساید جوک‌های مسخره و به شدت فان که پایه‌های دوستیمونه.
دفتری که توش آهنگای ابی رو تبدیل به دیس ترکای مدرسه کردیم رو هنوز توی کشوی اولم نگه داشتم. تمام یادداشت‌هایی که سر کلاسای اجدادی رد و بدل کردیمو هنوزم یادمه. مسخره بازیامون با شندلیر سیا و هندزفریایی که تو گوشمون بود و باهاش آهنگ گوش می‌دادیم، وقتایی که برات از دراماهای مدرسه میگم و تو پشمات می‌ریزه، وقتی تو ماشینتون بودم و داشتیم با BTBT هانبین فاز برمی‌داشتیم، انیمه دیدنامون، کری خوندن برای هم مخصوصا سر بازیای بارسا و رئال، وقتی آهنگ ریانارو گذاشته بودیم و سیس کت‌واک ویکتوریا سیکرت گرفته بودیم اونم درحالی که قرار بود ریاضی بخونیم، شب آزمون دفاعی وقتی باهم حساب کردیم برای تولید کتاب دفاعی چقدر آب هدر می‌ره، ذره ذره این خاطره‌ها برای من به یاد موندنین، چون تو کنارم بودی و با تو همه چیز، حتی کسشعر گفتن هم خوش می‌گذره.
تولدت مبارک آوین، تولدت مبارک صمیمی ترینم. ممنونم که با بودنت سلام رو قابل تحمل کردی. برات آرزوی یک عالمه شادی، عشق، از نزدیک دیدن جانی دپ و رفتن کنسرت ایوا مکس و مایلی سایرس دارم. 3>
با عشق؛
هستی جونت💙✨

پی‌نوشت: جانی دپ و دخترش لی‌لی رز دپ، لیونل مسی، کریستیانو رونالدو، کارلو آنجلوتی سرمربی رئال مادرید، ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا، سرخیو راموس، کیم جیسو، بازیگر نقش مقابل جیسو توی اسنودراپ که اسمشو یادم نمیاد، ریاست محترم ایلومیناتی، ریاست جمهوری اسبق آمریکا دونالد ترامپ، ابی، گوگوش و مدیریت محترم دبیرستان دوره اول سلام سلیمه زهرا شیرمحمدی طی پیام‌هایی تولدت رو تبریک گفتن و از من خواستن بهت برسونم. 😔