به نام خدای رنگین کمان

سلام خوشگلای منTT چطورید شماها؟ چقدر دلم تنگ شده بود براتون:::)))

همونطور که میدونید ماه پرایده، ماه افتخار خانواده رنگین کمونی و من هرجوریم باشه این یه ماهو کنارتونم:) در اصل تا 17 تیر اینجام و بعد دیگه جدی جدی میرم تا خر بزنم مث سگ-

برای این یک ماه سرشار از عشق و افتخار براتون برنامه دارم. *عینک دودی*

اینجانب یه دفتر داره که هر فیلم و سریالی که میبینه توش مینویسه درموردش. حالا میخوام همونارو بیارم پست کنم براتون، اما با استثنای اینکه همشون از lgbtq+ هستن:)

به زبان دیگه، توی این یک ماه قراره یک عالمه فیلم و سریال lgbtq+ رو بهتون معرفی کنم و نقدشون کنم تا برای تابستونی پر از خوراکی و فیلم آماده شین^^

از الانم بگم که سه تاشون پیش نویس حاضرن فقط باید یکم صبر کنید از زیر فشار آزمونای درسای اختصاصیم بیام بیرون، پس میشه یک ماه منهای یه هفتهTT xD

درکنار این کلی پست دیگه ام داریم و قراره برگردم دیگه.. تا 17 تیر درخدمتتونمD:

امیدوارم کلی بهتون خوش بگذره و آزموناتونم محشر بدید^^

 

+پست ماه پرایدو فاینالی بعد یه سال کامل کردمxD پست قبلیه. برید ببینیدش-