سال زیبایی بود اما اصلا دلم نمی‌خواد بهش برگردم..

زیاد مودم خوب نیست پس تصمیم گرفتم این پست رو بنویسم بلکه یکم به اتفاقای خوبی که برام افتاد فکر کنم~

بریم که داشته باشیم لبخندهای سال نیمه گذشته من رو..

~~~~

1.کارات شدن!!

2.کات کردن با کسایی که هیچ تاثیر مثبتی توی زندگیم نداشتن~~

3.آپ کردن اولدر:)

4.آگوست افسانه ای و تاثیری که روی زندگیم داشت..

5.ماه پرایدی که پر از عشق و افتخار بود3>

6.تموم کردن لاورزراک با آتری توی مدرسه و اون ذوقی که براش داشتیم.

7.ارم رفتنمون، جوری که تا 2 صبح اونجا موندیم و فرداش ما مدرسه داشتیم ولی آوین خوابید-

8.تموم شدن اولدر:"""""""""))))))))

9.بهترین شب تولدی که داشتم، جوری که صبح بیدار شدم و تبریکاتونو خوندم و فقط جیغ میزدم")

10.اردوی دماوند، از اون روزایی که بدون استثنا تمامش خوشحال بودمTT

11.آلبوم Midnights تیلور سوییفت.

یازده تا شد؟ بذارید بنویسم بابا.

12.اسکارلت بچها، اسکارلت.

13.وقتی درمورد هوشی با سلین عر میزدیم

14.وقتایی که صبحای شهریور هفت صبح پامی‌شدم که قبل از مدرسه رفتن ریحانه بهش صبح بخیر بگم و باهاش حرف بزنمTT

15.رول رفتن تو منگاتاTT

16.وقتی رفته بودیم انقلاب و بوکمارک ست خریدیم باهمدیگه:")

17.سم بازی با دریا و نازنین تو اردو مطالعاتیا:>

18.حس خوب ریدن به یه دوست عزیز:>>>

19.وقتایی که تو گپ محفل پشت سر یکی غیبت میکردیم>>

20.امروز که با نازنین سر زیست و زیر میز Seventeen in the soop دیدیمTT

ازتون می‌خوام بنویسیدش و به لبخندهای سال گذشته تون فکر کنید=)

نرمالش 11 تاست ولی بیشترم نوشتید اشکال ندارهxD

به طور رسمی از همه بچهای منگاتا و محفل و کل دوستام دعوت میکنم بنویسن^^