یونگی عزیزم، شوگای شیرینم، سلام:)
تو هیچوقت این نامه رو نخواهی خوند، ایرادی هم نداره. همین که من شب تولدت به یادت باشم، برای هردومون کافیه.
به یاد نمی‌یارم دقیقا چه روزی بود که برای اولین بار تورو دیدم. البته، تاریخ آرمی شدنم رو یادمه، 12 جون 2019 بود. ولی پیش از اون بود که برای اولین بار شناختمت.
اعتراف می‌کنم که اوایل اونقدری که الان دوستت دارم، جذبت نشدم. اما زیاد طول نکشید که شیفته چشمای گربه‌ایت و صدای خاصت بشم.
به خاطر تو بود که فهمیدم لبخند لثه‌ای زیباست و دیگه از خندیدنم خجالت نکشیدم. به خاطر تو بود که عاشق رپ خوندن و گوش دادن به سبک هیپ‌هاپ شدم. به خاطر تو بود که آهنگ ساختنو شروع کردم. تو شروع یک انقلاب توی وجود من بودی. فنی که حتی به وجود داشتنش فکر هم نمی‌کنی. و همین دلیلیه که من الان، با اینکه بی‌تی‌اس رو استن نمی‌کنم همچنان دوستت دارم. هنوزم تاریخ تولدت رو به یاد می‌یارم و شب 9 مارچ، به Seesaw و Shadow و People گوش می‌دم.
یونگی زیبای من، به طرفداری که کلماتش رو به زبونی که هرگز نمی‌فهمی کنار هم می‌چینه و نامه می‌نویسه گوش بده، به این طرفدار قول بده خوشحال باشی، قول بده هرگز پشیمون نشی، هرگز احساس نکنی تصمیم بدی گرفتی، به این فن که لبخندی شبیه تو داره قول بده در ازای تمام سختی‌هایی که می‌کشی، خنده روی صورتت بدرخشه.
تولدت مبارک آگوست دی. برات سال فوق العاده‌ای رو آرزو می‌کنم، دوستت دارم.🤍✨
با عشق؛
کسی که نمی‌شناسی، اما اون برات به اندازه یه الگو ارزش قائله.

 

+عکس پست برای مدت‌های طولانی والپیپر لپتاپم بود~