1.بی سر و ته اولیه رو که گذاشتم فکرشو میکردید 40 تا شن؟TT xD

2.من: آره امروز حتمن دیگه میشینم مقالمو کامل میکنم. مین وایل کل چیزی که امروز نوشتم

3.شنبه یا یکشنبه لپتاپمو میبرم مدرسه با نازنین مینویسمش بره پی کارش.

4.امروز میرم آرایشگاه موهامو میزنم-

5.آهنگ AVA از ناتالی جین>>>>>

6.من فیکو دادم نازنین برام تایپ کنه که سریع تر تموم شه، الان دارم چک میکنم میبینم اگه خودم مینوشتم کمتر تایم میبرد"-"

7.دیروز 15 تا تست زیست زدم همش درست بود. *عینک دودی*

9.وای بچها یه دختره انسانیه هست که با ما اردو میمونه، اسمش موناست. بعد دیروز میگفت من عاشق زیست و تجربیم و میخواستم پزشکی بخونمو اینا، گفتم خب چرا نیومدی تجربی گفت مامان بابام نذاشتن:::::::::::::::::::::)))))))))))))))))))) لعنتی تو از کدوم سیاره اومدیییییییی

10.من و سما دیروز هر سی ثانیه یه بار:از خنده جر خوردن بدون هیچ دلیلی'

11.کمک مشاور دهما ماشین حسابمو گرفت پس ندادTT xD گفت تو کنکور داری ماشین حساب میخوای چیکار منم یادم رفت ازش پس بگیرمTT xD

12.بازه آخر زیستمو تموم کردم نشستم داستان سلام کاپمو بنویسم، جاتون خالی جوری لم دادم رو صندلی پامو آوردم بالا رو میز، مراقبا پشماشون ریخته بودxD الف(همون بانوی مورد قبل) بهم گفت بد نگذرهxD ولی خب بچها زیاد از اینکارا میکنن شماها بیاین پایین مارو ببینین برگاتون میریزه-

13.وای بچها یه دهمه بود از این لباس خوابا که تو پورنا دارن پوشیده بود:))))))))) هیوا میگفت شب جمعه ام هست دیگه تکمیله:))))))

14.نشستم کلی با ریحانه منطقی حرف زدم که الان وقتی خودشو مثل قبل برای درساش نمیکشه چقدر آروم تره، برگشت گفت آره راست میگی خیلی آروم ترم، مین وایل من خبیث:خوبه حالا حق ویزیت بده^^

15.سر ورزش باز مافیا بازی کردیم، بعد دبیرمون که عوض شده خیلی با قبلیه فرق داره. هستی عادت نداشت یا یادش نبود یهو وسط دفاع گفت خب وات ده فاک:))))

16.این مافیاهایی که هر هفته بازی میکنیم>>>>>>

17.پریروز سلیمه رو زدن..رسما از بیخ گوشمون رد شد:)

18.به دلم افتاده فردا یه خبری هست.

19.من چجوری قراره شیمی رو ببندم؟ چهار باید برم آرایشگاه، از یه ساعت قبلشم موهامو بشورم، بعد کی برگردم خدا میدونه، کل کارام موندهTT

20.احساس میکنم دارم بلاخره آدم میشم و درس میخونم-