10 اسفند 1401

امروز یکی از تخمی ترین و در عین حال نرمال ترین روزام بود-

دریا و نازنین و دیانا و آتری و آرمیتی و تقریبا میشه گفت بیشتر دوستام نمی‌مونن و فقط منمو یاسمین و چند تا از ریاضیا و اون عین کسمغز و هیوا و مائده، که زیادم باهاشون حال نمی‌کنم- فقط یاسی بچه گلیهT^T

برای اولین بار کل تکالیف ریاضیم رو خودم حل کردم بهم افتخار کنید uwu همچنین فیک گنگ خفنم رو هم دارم ادامه می‌دم و تازه داره خفنی ماجرا شروع می‌شه و خلاصه انقدر گنگه و انقدر توش از خودمون تعریف کردیم که خدا میدونه😭😂 صفت 'ارباب جوان' برای یوهان، 'سریع ترین مبارز کل آمریکا' برای ریون و رایلی ای که سال 2013 ایرپاد اختراع کرده، و حالا من و آتری و آرمیتی در واقعیت:کسایی که هیچ عنی به عنشونم نمیگیرتشون و تنها راه خالی کردن عقده هاشون فیکاشونه-

بگذریم، یادتونه سر نشانه یک گفته بودم بهمون نون پنیر میدن؟ امروزم دادن و گاددد من دلم تنگ شده بود براشششTTTTTT اصن به عشق همون نون پنیره میمونم درس میخونم-

خلاصه که همین، منتظر روزهای آینده باشیددد:>