عجب هفته ساکتی بود این هفته. نه جنگی، نه دعوایی، نه درامایی..

دوشنبه تولد نازنین بود و براش تولد گرفتیم تو مدرسهTT شکیبا براش کیک درست کرده بودددسمشپشم و گایز بلیو می خیلی فاکینگ خوشمزه بود به کیکه میدم:))) و من براش یه دفترچه هری پاتر گرفته بودم و یه مینی دفتر تاتا، با یه سناریو کوچولوی تهکوکTT

امروز سر ورزش مافیا بازی کردیم و گس وات؟ اینجانب پدرخوانده بودم و با افتخار و گودرت تا آخرین لحظه بازی دووم آوردم و باعث برد تیم شدم✨✨✨ و گایز باید قیافه حورا که تمام مدت به من تارگت میزد و تهش مرد رو وقتی شب شد و سرمو آوردم بالا که شات کنم می‌دیدید:))) یه فاک عمیقی بهم نشون داد که به سختی جلوی خندمو گرفتم😭😂 من و آیلار و هستی توی یه تیم بودیم و وقتی بردیم آیلار بغلم کرد و من اون لحظه:دستگاه الکل پاشی کجاست برم سرتاپامو ضدعفونی کنم..

حورا و ساناز بهم گفتن خیلی ریلکس بازی میکنم و ریحانه هم تا آخرین لحظه اینجوری بود که:I kill you و من:فعلا که من اینکارو کردم^^

خلاصه که دلم میخواد یه بار باهم مافیا بازی کنیم بچه‌هاT - T

 

+گشنمه ولی همین الان شام خوردم

++باز منو آوردن شمال و به معنای واقعی کلمه تک تک برنامه ریزی های من برای امروز رو به هم زدن و حتی لپتاپمو نیاوردن::::)))))