1.انقدر بدم میاد ملت تو دنیای واقعی بهم میگن چرا آدرس وبتو به ماها نمیدی، خب کسخل من اگه میخواستم شماها وبمو داشته باشین خودم بهتون میدادممم

2.اینکه همه‌مون وجه واقعی خودمونو توی وبلاگمون پیش آدمایی رو میکنیم که یک بارهم ندیدیمشون یکم نگران کننده‌ست but never mind

3.بچه‌ها به سرم زده فیکشن درری بنویسم کمکxD

4.هیوا امروز سر زیست داشت فیک جدیدمو میخوند و خوشش اومدTTTT

5.از کشفیات جدید ما: دیانا شبیه تاینی‌ئه، ویانا شبیه میوه‌ست، ریحانه شبیه بیسکوئیته، آتری شبیه پسته‌ست، آرمیتی شبیه نارنگی‌ئه و من شبیه فلاسک نسکافه‌امTT xD

6.دیانا داره توی تاینی خوردن به پای من و آتری و آرمیتی توی چیپس خوردن میرسه

7.دراما میخوام، چرا خبری نیست؟

8.دو روز دیگه یه درامای افتضاح خراب میشه سرم مث سگ پشیمون میشم، این خط این نشون

9.دینی شدم ۱۷/۷۵، زیست ۱۲/۲۵. این اشکال سیستم آموزشی نیست؟-

10.چقدر دلم میخواد به یکی با این جمله تی 'تو داری با کفشایی که خودم برات خریدم روی اعصابم راه میری' برینم، ولی متاسفانه برای هیچکس کفش نخریدم-