ساموئل:مشکل چیه؟

ربکا:نمی‌تونم بگم. درمورد یه دوسته. و اگه بگم، دوستم قبل از اینکه خودش بمیره منو می‌کشه.

ساموئل:چی؟

ربکا:زندگی زود می‌گذره سامو. فکر می‌کنیم مدت خیلی زیادی زندگی می‌کنیم پس تمام روزها رو صرف غر زدن درمورد مشکلات می‌کنیم، البته برای من صرف گوش دادن به مشکلات بقیه آدما می‌شه که هیچ علاقه ای هم بهش ندارم. مشکلات من چی می‌شه پس؟ هیچکس بهش گوش نمی‌ده. حتی خودمم بهش گوش نمی‌دم. و زمانی که متوجهش بشم شاید خیلی دیر شده باشه. و هیچ زمانی باقی نمونده، و من نمی‌خوام زمان کم بیارم پسر. نمی‌خوام از کارایی که می‌خواستم بکنم و نکردم پشیمون بشم.

ساموئل:انجامش بده. فقط باید هرکاری که می‌خوای رو همون موقع انجام بدی.

ربکا:خم می‌شه و ساموئل رو می‌بوسه، ولی ساموئل عقب می‌ره'

ربکا:باشه. من توی استخر شیرجه زدم و هیچ آبی توش نبود. بعضی وقتا اتفاق می‌افته. نه، همیشه.

ساموئل:نه. همیشه نه.

ساموئل جلو می‌ره و ربکا رو می‌بوسه'

 

+"ایلیت هیچ سیکینس یی دییلیگ قیشینگی نیدیری"

++با اینکه خیلی از ساموئل بدم میاد ولی ربکارو دوست دارم و این سکانس با اون آهنگ فاکینگی که روش بود واقعا دوست داشتنی بود:")

+++اگه میخواید الیت ببینید تا فصل 4 ش قشنگه. از 4 به بعدو نبینین بهتره. اگه هم سنتون کمه فعلا نبینینش توروخدا-