سلااام~~
در مرحله اول می‌خوام اعلام کنم تمام پارت های بلوهیون پیش نویس شدن و دیگه آپلودی برای این فیکشن صورت نمی‌گیره. از همراهیتون تا به اینجای کار ممنونم. اگه کسی می‌خواد، می‌تونه بیاد خصوصی که پی‌دی‌اف داستان رو تا همینجایی که آپلود شده بود تحویل بگیره. دلیلش شخصیه و برمی‌گرده به اینکه من با چند نفر از شخصیت های اصلی و کلیدی دیگه ارتباط ندارم. (آخیش راحت شدم-)
در قدم بعدی، من توی پست قبل ازتون چندتا سوال پرسیدم و الان می‌خوام با توجه به جواب هایی که گرفتم یه سری تصمیمات بگیرم یا سوال های جدید مطرح کنم-

۱.از فیکای من خوندین؟ کدومشون رو بیشتر دوست داشتین؟
اینکه اکثرتون گفتین اولدر برام لذت بخشه ولی به جز کالیستا، آنی، ایمی، هانول، چند نفری که فیک رو توی تلگرام خوندن و شوکو که بحثش به کل جداست، کسی نیومد بگه نظرش چی بوده. کالیستا گفت زیاد بودن کرکترا براش اذیت کننده بود، و من توی فیکشن بلند بعدیم اینو رعایت کردم تا گیج نشین. ایمی گفت بعضی صحنه هارو سریع رد کردم و اگه متوجه شده باشین الان سعی دارم برای هر سکانس زمان بذارم و همه چیز رو بنویسم. متوجه می‌شین؟ من از نظراتتون استفاده می‌کنم برای همین انقدر اصرار دارم بگین. برای یه وانشات که شاید ۲۰ دقیقه خوندنش طول بکشه من چند ماه زمان گذاشتم و در ازاش فقط یه انتقاد یا نظر می‌خوام. خیلیه؟
۲.به نظرتون جای چی توی نوشته های من خالیه؟ یا یه طور دیگه بپرسم، فیکشنی که شما دوستش داشته باشین شامل چه ویژگی هاییه؟
خداروشکر که نگفتین اول به کاپل نگاه می‌کنین و من رو خرسند کردین، چون به شخصه هر کاپلی که به داستان بیاد جدا از معروف بودن یا نبودنش رو انتخاب می‌کنم و اگه می‌گفتین چون کاپل رو دوست ندارین نمی‌خونین هارتم بروکن می‌شدTT
سلین به کاپل های استریت اشاره کرد و باعث شد یه حس غروری درونم به وجود بیاد چون من هم توی اولدر به کاپل استریت جذاب داشتم هم توی فیکشن بعدیم دارم.
۳.دزیره رو خوندین؟ نظرتون چی بود؟
اینو صرفا پرسیدم که نظرتونو بدونم-
۴.نظرتون درمورد پارت اسمات توی فیکشن چیه؟
از نظر من اسمات مثل نمک می‌مونه. برای طعم دادن به غذا لازمه ولی زیاد بخوری فشار خون می‌گیری.
فیک جدیدم دوتا پارت اسمات داره. یکیشو خودم نوشتم که خیلی سربسته و سانسور شده ست، اونیکی رم نازنین نوشته و من کار بازنویسیش رو مدام دارم عقب می‌اندازم-
چون گفتین دوست ندارین، من سه تا ایده دارم.
اول:بذارم و مشخص کنم.
دوم:نذارم.
سوم:یه ورژن با اسمات و یه ورژن بی اسمات بدم بهتون.

جدای این مسائل من فیک جدیدم رو کامل نوشتم و تا نصفه تایپ کردم. با توجه به نظرات خودتون تصمیم بر پارت پارت آپ شدنش گرفته شد. حالا! می‌خواین مثل بلوهیون متنی توی پست بخونید یا پی دی اف کنم؟ از اونجایی که یکم زیادی برای دان کردن پی دی اف گشادین می‌پرسم:))))

 

+جواب بدین.