قدم اول: دیگه حالم داره از کلاسای آنلاین بهم می‌خوره.

فیزیک آنلاین بدترین مصیبت دنیاست، و مطمئنم یکی از شکنجه های اختصاصی جهنم کلاس آنلاین فیزیک با "خانم و" ـه. و فکر می‌کنم همتون بدونید من چقدر با فیزیک مشکل دارم و حضوریشم نمی‌فهمم چه برسه آنلاینش.

پس قابل پیش‌بینی ـه که بعد از 10 دقیقه تلاش برای فهم صحبتای این بانوی بزرگوار، بیخیال شدم و رفتم به ولگردیم برسم.

رفتم توی دیلیم و پست گذاشتم و اینجام میگم که دریا، تولدت مبارک. این سومین باریه که بهت تبریک می‌گم -توی پارتی، امروز صبح و الان- و دیگه توی وبلاگم نهادینه شدی. :>

قدم دوم: چیر آپ! :)

چیر آپ رو خیلی شنیده بودم از بچها و تصمیم گرفتم امروز ببینمش و دود! قشنگ بود، بیشتر از چیزی که فکر می‌کردم و نقش اصلی دخترش جی هیون کراش دیرینمه بچه‌ها:)))))))

با اینکه دیدنش لذت بخش بود اما اونقدرا هم که فکر می‌کردم دلنشین نبود. بهش از 10، 7 می‌دم. با این حال پیشنهاد می‌کنم ببینید. حال خوب کنه و سرحال می‌آرتتون:)

دیدنش یه ایده فیک جذاب بهم رسوند but no من همین الانم سه تا فیک نصفه دارم و اینو بهش اضافه نمی‌کنم. شاید بعدا ولی الان نه. (maybe next year but probably not :> هرکی اینو فهمید دمش گرم.)

قدم سوم: FIFA World Cup 2022 Final!!

امشب ساعت 6 و نیم بازی فینال جام جهانی این دوره بین آرژانتین و فرانسه برگذار می‌شه و من طرفدار شدید آرژانتینم:>> مخصوصا که آخرین جام مسی ـه و دلم می‌خواد یه بارم که شده جام جهانی رو ببره.

قراره با بابام بریم تخمه و چیپس بگیریم و بعد بشینیم سرش. اگه شما ـم می‌بینید بهم بگید طرفدار کدوم تیمین. ~

قدم چهارم: 2 روز تا 16 سالگی.

:)

 

+فکر کنم بازم از این جور پستا بذارم:> جالبن. بعد از خوندن پستای میتسوری به سرم زد ایده‌ش.

++ولی من هنوز فال این لاو قالب جدیدم.......

+++عکس پست رو تقدیم می‌کنم به پرسون و ترنم. 3>