سلام! بگید دلتون برای بیوگرافی هام تنگ شده بود:))

من آیلینم و امروز اینجام که بهتون یکی از فیو ـای ژاپنی بی‌نظیرم رو معرفی کنم، فِیکی! ^^

امیدوارم همونقدر که من باهاشون حال می‌کنم، شما ام دوستشون بداریدTT برای نوشتن این بیو خیلی زحمت کشیدم و انتظار دارم ساپورت کنین:>>

---

فیکی Faky یه گرل‌گروپ ژاپنی 5 نفره‌ست که زیر نظر Avex Trax فعالیت می‌کنه. فیکی 29 مارچ سال 2013 در ابتدا با پنج عضو لیل‌فَنگ، میکاکو، آنا، دیانِه و تینا دبیو کرد. سال 2015 دیانه و تینا گروه رو ترک می‌کنن و همون سال آکینا به گروه می‌پیونده. نوامبر سال 2018 آنا به خاطر فوکوس روی بازیگری گروه رو ترک می‌کنه و بعد دسامبر همون سال تاکی و هینا به گروه اضافه می‌شن.

اعضای فعلی به ترتیب سن: لیل‌فنگ، میکاکو، هینا، آکینا و تاکی.

FAKY مخفف عبارت Five Ass Kicking Youngsters و همچنین خلاصه شده عبارت FAntastic toKYo ـه. اسم فندومشون هم فیکی مانیا Faky Mania ـه.

 

معرفی اعضای حال حاضر به ترتیب سن:

 

لیل فنگ Lil'Fang

اسم تولدش نامشخصه. متولد 29 نوامبر 1993 ـه و لیدر و مین ووکال گروهه.

توکیو به دنیا اومده و ژاپنیه.

انیمه دیدن رو دوست داره:")) همچنین به ده ویکند و سم اسمیت گوش می‌دهTT

انگلیسیش خوبه. قبل از پیوستن به فیکی توی نایت کلاب های توکیو آهنگای انگلیسی می‌خوند.

استایل خیابونی لندنو دوست داره. ~~

 

میکاکو Mikako

اسم تولد این کیوتمونم نامشخصه. 7 جون 1994 به دنیا اومده و لید دنسر، ووکالیست و رپره.

فوکوکا به دنیا اومده و ژاپنیه.

بزرگترین آرزوش اینه که فیکی تور کنسرت خودش رو داشته باشه. TT

همیشه وایب مثبتی داره-واقعا توی اجراها و ام ویا حسش می‌کنین-

موهاش از زمان دبیو فیکی تا الان همیشه کوتاه بوده.

یکی از سرگرمیاش سفر جاده ای رفتن با دوستاشه :"))

 

هینا Hina

اسم تولد هینا رم نمی‌دونیم. 19 فوریه 1997 به دنیا اومده و لید ووکال گروهه.

کیوتو به دنیا اومده و ژاپنیه.

هینا تصمیم گرفت به فیکی ملحق بشه چون همیشه آرزوی خوندن و رقصیدن داشته. TT

به عنوان یه مدل هم فعالیت می‌کنه 3>

قرار بود بخشی از گروه بنانالمون (Bananalemon) باشه که در آخر به فیکی پیوست.

 

آکینا Akina

اسم تولدش آکینا جانسون ـه. متولد 23 نوامبر 1999 ـه و مین دنسر و لید ووکال گروهه.

کالیفرنیا به دنیا اومده ولی اُکیناوا بزرگ شده. ژاپنی-آمریکایی ـه.

از وقتی 6 سالش بود می‌خوند و می‌رقصید. TT نینی آکینا ای وای.

اد شیرن و ادل رو دوست داره اما شدیدا فن شان مندز ـه.

با اینکه عاشق ژاپنه، ولی گاهی دلتنگ آمریکا می‌شه:")))

 

تاکی Taki

اسم تولدش سایتو تاکاکو ـه. 21 آپریل 2000 به دنیا اومده و مین دنسر، ووکالیست و کوچیکترین عضوه.

شیزوکو به دنیا اومده. اما فیلیپین بزرگ شده. از سمت مامانش ژاپنی-فیلیپینی ـه، از سمت پدرش هم برزیلی ـه و همچنین اسپانیایی هم محسوب می‌شه.

به فرانسوی، انگلیسی، فیلیپینی و ژاپنی کاملا مسلطه.حالا ما همین فارسی رم به زور حرف میزنیم.

قبل از اینکه به فیکی بپیونده فنشون بودهTT

قبل از اومدن به ژاپن، توی فیلیپین یه بازیگر بوده.


معرفی موزیک ویدیو و آهنگایی که باید از فیکی ببینید/گوش بدید:

 

My Story -جدید ترین موزیک ویدیو شون. خیلی قشنگه واقعا بچه‌ها از دستش ندید-

Sayonara my ex -کاملا مناسب بعد از کات کردن-

Take my hand -ام وی تیک مای هند انقدرررر حس خوبی داره که باورتون نمی‌شه-

New age -این شاهکار واقعا>>> یکی از خفن ترینای جی‌پاپه-

ANTIDOTE -انقدر همشون کراش شدن اینجا که حد نداره-

Girls Gotta Live -یکی از رنگی رنگی ترین ام ویای فیکی با یه دنس محشر-

99 -این بهترین آهنگ فیکیه-

Rock Paper Scissors -وایب اوپنینگ انیمه می‌ده خدای من-

 

از اونجایی که حدس می‌زنم بیشترتون به یوتیوب دسترسی نداشته باشید، با ANTIDOTE و New Age ادیت زده بودم که بذارم براتون صرفا سبک آهنگاشونو بفهمین، ولی متاسفانه توی انتقال ویدیو از گوشی به لپتاپم یکم گند زدم و الان کیفیتش ریده شده متاسفانه-

انی ویز، من به جای شما خودمو کشتم و چندتا از این آهنگا که ذکر کردمو آپلود کردم تا اگه نمی‌تونین یوتیوب رو باز کنین، حداقل خود آهنگارو گوش کنین:") ببینین من چقدر خوبم^^

بخشیشم به خاطر این بوده که آهنگای جی‌پاپ به زحمت گیر می‌آن و واقعا باید هفت خوان رستم رد کنی تا به دانلودشون برسی-

 

New Age - ANTIDOTE - Sayonara My Ex - Girls Gotta Live

 

+بایستون کی‌شد؟ بایسای خودم تاکی و هینا ـن :>

++میدونم خیلی در زمینه بستن وبم سست عنصر ـم، ولی فیکی رو خیلی دوست دارم و انقدر برای بیوشون ذوق داشتم که ارزششو داشت-

+++وب لونا رو فالو می‌کنین خوشگلا؟ فوتوتیزرای زیرو تازه اومدن و خیلی خدان خیلی.