لطفا وبلاگ من را آنفالو و با من قطع ارتباط کنید اگر هرکدام از موارد زیر را دارا هستید:

 

1.طرفدار نظام دیکتاتوری ج.ا هستید. (به حدی فاصله دوطرف زیاد شده که نمیشه هم پاتو بذاری اینور هم اونور:) )

2.آرمی تعصبی هستید، هیتر هر سلبریتی کره ای و غیرکره ای هستید یا حداقل تنفرتان را ابراز می‌کنید.

3.برای نظردادن به پست های اینجانب، دستتان خسته می‌شود. (فعلا تا اطلاع ثانوی نظرات عمومی بسته ـن so انتظاری ندارم. بعد از اینکه حالم بهتر شد و بازشون کردم منظورمه. )

4.هموفوبیک هستید.

5.با استفاده از کلمات انگلیسی بین جملات فارسی مخالف هستید یا حداقل تصور می‌کنید هیچکس نباید اینگونه بنویسد.

 

باتشکر فراوان از شما و احترامی که برای من و خودتان قائل می‌شوید. چرا که اینجانب قصد دارد در وبلاگ شخصی خودش احساس راحتی کند و درمورد هرکدام از مسائل بالا حرف بزند، و قطعا حوصله دعوا با کسانی که مشخص نیست سر و کله‌شان از کجا پیدا شده را ندارد. من به خودم احترام می‌گذارم، شما هم مطالبی که به نظرتان با عقایدتان هم‌خوانی ندارد را دنبال نکرده و زمان خود را هدر ندهید و به خودتان احترام بگذارید.