1.یه چسی جدید دارن میان، مراقب میذارن برامون تو اردو به رفت و آمدامونم گیر میدن:/ به قول آرمیتی موندم مدرسه دلم میخواد هر گوهی میخوام بخورم به کسیم ربطی نداره(اینو درحالی گفت که حواسش نبود جز خودمون مشاور دهما هم تو سالن هست و هممون از خنده مردیمxD بدبخت خودشو کاملا زد به نشنیدن)

2.چرا خباز وقتی به خاطر یه چیز دیگه سگه سر من خالی میکنه؟:/ خب حوصله نداری برو خونه چه مرگته کسکش:/

3.کل بازه سوم رو به بطالت گذروندم......... مشاور دهما دید گفت اشکال نداره داستانتو بنویسxD

4.لیریکای تیلورو روی استیک نوت نوشتم چسبوندم رو به روی میزم که ببینم انرژی بگیرمممم

5.تو پلنرمم برا خودم کسشعر نوشتم- با توجه به اینکه دولت یاری قراره ببینتشون یکم چیزه-

6.آلبوم میدنایتز رو هنوز گوش ندادم.........جمعه بعد نشانه اگه حاملتون نکردم فقط صبر کنین

7.یه فیک جدید اول مهر شروع کردم، داره تموم میشه TT xD

8.نعمتی فر خیلی کسکش و هول و محص و عنتر و گاوه و به خاطر اون من دوازدهم مدرسمو عوض خواهم کرد.

9.با یه دهمیه دوست شدیم؛ اسمش عسل ـه، خیلییی کیوتهههههههT--------T

10.دعا کنین نشانمو خوب بدم:"))

 

+عکس پست خیلی ماه نیست؟

++دیدم حرفای دیگه ام دارم گفتم جای اندراحوالات بی سر و ته بذارم-

+++دیانا و آتری و آرمیتی اگه اینو میبینید یه سلام بدید عشقا:>