When you're gone
The pieces of my heart are missin' you
When you're gone
The face I came to know is missin', too
When you're gone
The words I need to hear
To always get me through the day
And make it okay
I miss you

خب، *عرق را از روی پیشانی اش پاک می‌کند* من زنده ام!

این مدت که میشه از پنجشنبه تا امروز که نبودم (نه فقط تو بیان، هیچ جایی آن نبودم و فقط گاهی سوسکی با لپتاپ تو مدرسه یه سر به تل میزدم) دلیلش رو اکثرا میدونید ولی بازم تکرار میکنم که من امتحان داشتم، از شنبه تا امروز از همه درسای اصلی و گوشیمو گرفته بودنD:

و فکر میکنم این باعث سو تفاهم هایی شد(استلا! قلبم برای توعهههT-T) ولی آیم بک! فردا هم مدرسم تموم میشه میره تا مهر~

دلم میخواد همه این مدتو براتون تعریف کنم ولی بیشترش تو دیلیم هست برین همونجا بخونین، پابلیکم هست، خواستین بگین آیدیشو بدم-

فقط قصد دارم جریان سایتمونو براتون بگم:">>>>

ما این مدت برای کلاس مهارتی تابستون واحد طراحی سایت داشتیم؛ و گروه ما(شامل من، راتا، نازنین، دیانا، سوگند، سما و عارفه) با لپتاپ من کار میکردیم و درواقع تنها گروهی هستیم که سایتشو تموم کرد و درواقع فقط بخشای طراحی قالبش و محتواش مونده اونم دست خودمونه و ما تصمیم گرفتیم ادامش بدیم؛ حالا درمورد چیه؟

از اونجایی که هممون بابت پیدا نشدن آهنگایی که خوانندشون زیاد معروف نیست زجر کشیدیم تصمیم گرفتیم سایتمون به خواننده های آندرریتد بپردازه. هرکدومم یه بخشیو برداشتیم و منم علاوه بر موسیقی آسیای شرقی مدیریت اصلی سایتو بر عهده دارم چون تنها کسی بودم که از جزئیات html و css و کلا مسئله وبسایت و وبلاگ سر در می آورد- مزایای وب نویس بودن:

فعلا سایتمون فلجه چون قالبشو کامل درست نکردیم-به من محول شده این وظیفه- و هنوز یکم کار داره ولی تموم که شد حتما نشونتون میدمTT

اون لیریک آهنگ اول پست و عنوانش هم آهنگ "When You're Gone" آوریل لوین ـه. دلم میخواست اینطور تصور کنم که افکار شما درمورد این نبودن چند روزم بوده ولی مث اینکه یکم دست بالا گرفته بودم چون حدس میزنم وقتی ستارمو دیدین با خودتون گفتین «اه این مگه نرفته بود چرا از شرش راحت نمیشیم»xD TT

یه اسپویل هم درمورد فعالیت های آیندم تا پایین تابستون بدم(مگه بیانیه کمپانیه-) که من و آتری از یه زنگ دینی پارسال اردیبهشت داریم یه فیکی مینویسیم و ایشالا تا فردا تموم میشه، و بعد از تایپ و ادیت متن و پوستر، قراره کاری از دوتا entp رو بخونید! از حالا هشدار میدم قراره به طرز وحشتناکی پاره کننده باشه، آروم بخندین همسایه ها خوابن-

جالبیش اینجاست ژانر فیک مدرسه ایه و واقعا هم فیک مدرسه ایه چون تو مدرسه نوشتیمxD و اگه منو دوستامو بشناسین رد شخصیت هامون توی کرکتر ها به وضوح دیده میشه..من و آتری و آرمیتی و دیانا حتی یه بخشیش رو سر کلاس فن بیان به شکل نمایش اجرا کردیم..نصف صحنه هاشم خاطرات خودمونه..کلا چیز گادی شده به خواننده های ویژه هم فایل اسکن شده دست نویسش رو میدم..^^

و اینکه(هی میخوام پستو تموم کنم هی یه چیز جدید یادم میاد بگم-) FOREVER1 و POSE رو دیدین؟TT ندیدین حتما ببینینTT کامبک سوشی بعد از 5 سال و سولو دبیوی کینو حتما ارزش دیدن دارن..تراست می..:)

دیگه جدی جدی رفع زحمت میکنم؛ در ضمن بیاین یکم حرف بزنیم~