1.چرا هیچکس بهم نگفته بود آوریل لوین انقد کراشه..از دیروزه رو تک تک آهنگاش قفلیم..

2.خیلی دلم میخواست بدونم این 4 تا دنبال کننده خاموشم کین و چه هدفی از دنبال کردنم دارن-

3.ولی مطمئنم girlfriend آوریل لوین رو همتون شنیدید، آهنگ خیلی معروفیه

4.دلم برا وبم تنگ شده بود:"

5.دارم یه چیز جدید(نمیدونم وانشات میشه یا فیک) مینویسم، که خیلی خیلی دوستش دارم ایدشو و اگه اینم مث قبلیا ایگنور کنین کلاهمون میره تو هم^^

6.اگه اینجارو فالو دارینو هنوز باهم حرف نزدیم؛ خوشحال میشم بیاین باهم آشنا شیم.

7.این هفته هم بلوهیون نداریم به جاش هفته دیگه دوتا داریم..باشه؟

8.در ادامه مورد شیش، نصفتونو طی یه مشکلی مجبور شدم آنفالو کنم. اگه دوستیم، وباتونو یه بار دیگه تو یه کامنتی بهم بدین ببینم دارمتون یا نه؛ اگه مدتیه بهتون کامنت ندادم دلیلش اینه. :"

9.تیزرای پینک ونوم..:)))))))) میدونستم وای جی بعد از دوسال بی کامبکی یه چیز باکیفیت تحویلمون میده...لالیسا بدون چتری خیلی خوشگل شده:""

10.ولی برد اصلی رو من دارم میکنم، بلک پینک کامبک داره، چانمینا یه سینگل تو راهی داره و بعد میخواد دبیو کره ای کنه، تیلور احتمالا فول آلبوم راک بده، فصل چهار بانگو ام داره میاد:))))