1.تازگی به مقدار زیادی احساس ناکافی بودن و نرسیدن می‌کنم، و فکر میکنم از اینکه مدتیه به هیچکدومتون کامنت درست حسابی ندادم واضح باشه. تقصیر امتحانام میندازمش ولی خودمم میدونم اینطور نیست.

2.بالای جزوه آمادگی دفاعی که قراره بخونم، تصویر یک عدد "دیلدو خاردار" با طراحی من و آتری به چشم می‌خوره با مارک اونی چان. جهت ثبت سفارش کلمه "یامته گوداسای" رو زیر همین پست کامنت کنید.

3.یادتونه گفته بودم تو کین پورش یه بادیگارده هست کپی یوتاعه؟ این قسمت مرد-

4.اینکه من و آتری با وجود اینکه جامون تو دهن مراقبه باز تا میتونیم تقلب میکنیم ثابت نمیکنه چقدر لجندیم؟

5.اسم گروه تحلیل تجزیه کین‌پورشمون "به وگاس دادندگان" ـه.

6.وگاس لامصب مهره مار داره فقط مامان من روش کراش نیست با درسا:"/

7.با نازنینی که تو ثانیه اول رویارویی باهات مردن یه کاراکتریو که ازش بدت میاد لو میده چیکار باید کرد؟

8.از پسفردا دوباره آپ اولدر شروع می‌شه، بلوهیونم اگه تونستم جمعه میزارم:>

9.یک ماه و هجده روز دیگه تا آگوست:")

10.قصد داشتم طبق روال کامنت هاش رو ببندم اما چه میشه کرد، بازن:)