1.به این فکر می کردم که برای رو نمایی از قالبم چه پستی بزارم که دیدم خیلی وقته بی سر و ته نزاشتم-

2.ام وی توباتو رو دیدین؟:) وای دارم نمی تونمش..

3.جمعه نشانه دارم^^

4.واقعا نمی فهمم چه واکنش هایی باید بین ترکیبات سیتوپلاسم یک سلول خاکستری یا نرون مغز یک فرد رخ بده که تصمیم بگیره از ایموجی 😉 استفاده کنه..

5.کدومتون کین پورش می بینه اینجا؟..:))))))) قسمت پنجو نمی تونم..

6.به حدی دیروز و امروز با آرمیتا و ستایش و درسا عر زدم حس میکنم دیگه تموم شدم..

7.یادش بخیر یه زمانی هروقت از اینا میزاشتم یکی میومد خصوصی غر میزد سرم کامنتاشو باز کنم

8.اوکی ولی بازیگری آپو ناتاوین(بازیگر پورش توی کینپورش) واقعا بی نظیره، بدون اینکه یک قطره اشک بریزه تمام احساساتی که پورش توی قسمت پنج داشتو بهمون منتقل کرد و این کار هرکسی نیست

9.من و آتری داریم باهم یه چیزی مینویسیم که هم سمه هم هات..منتظرش باشید:>

10.به حق پنج تن توباتو اگه همه چیز جور بشه این پنجشنبه جمعه بلوهیون داریم~

11.امروز ارائه فیزیک داشتیم من و آوین، معلممون گفت از همه کسایی که ارائه دادن بهتر بودیمTT

12.آتری داشت میگفت هروقت ارائه تون تموم شد داد میزنم آآه یامته گوداساایxD آخرشم نکرد اینکارو..xD

13.اما حتی اگر از سریال های تایلندی خوشتون نمی آد کینپورش رو ببینید..

14.کامپیوترم جوری داره حرصم می ده که می خوام پرتش کنم از پنجره بیرون..

15.جهت رند شدن*