بعد از یک دل سیر زار زدن، برای اینکه حال و هوام عوض شه تصمیم گرفتم این چالشه رو شروع کنم و امیدوارم تا تهش برم..

منبعشم وب آنیماست~~

روز اول:

(عکس از خودم تو کامپیوتر نداشتم سو به رولم راضی باشین-)

1.سینستزیا دارم، رنگ و مزه آدما رو میفهمم~

2.هزار تا ایده ننوشته و نوشته های نصفه دارم که به عدم پیوستن(فک کنم اینو میدونستین البتهxD)

3.خیلی راحت میتونم انیمه، سریال یا فیکی رو ول کنم، به محض اینکه جذبم نکنه بیخیالش میشم

4.به خودم خیلی مطمئنم-

5.به نظرم سد اندینگ ها یا تراژدی ها زیبایی خاص خودشون رو دارن که همه درک نمیکنن-

6.از اینکه یه گروه آندرریتد رو کشف کنم و به بقیه معرفی کنم مث سگ خوشم میادد

7.به نظرم بز ها خیلی کیوتن..TT

8.حافظم خیلی خوبه"-" مثلا اگه یه چیزی بهم بگید امکان نداره یادم بره

9.همیشه خدا گشنمه-

10.با آدمای خیلی زیادی آشنا ام ولی دوستام خیلی کمن

11.اکثر سلب کراشام شبیه خودمنD:

12.با اینکه تو فیکام کاراکترامو سلاخی میکنم اما حتی نمیتونم تصور کنمشون..از زخمای اینجوری شدید به شدتتت متنفرم و حالمو بد میکنن(مامانمم اینو میدونه و هربار بعد شیفت باید بیاد برام تعریفشون کنههxD)

13.آدم دقیقیم، جزئیات کوچیک رو تشخیص میدم معمولا.

14.حیوون مورد علاقم کلاغه. با اینکه کلا وایب روباه میدم طبق نظریه های خودم و لاوندا اما کلاغ هارو واقعا دوست دارم.

15.عمیقا باور دارم وقتی از روی کتابی فیلم میسازن، دیدن فیلم بدون خوندن کتاب ظلم به خودته"-"

---

روز دوم:

 

اسم وبلاگم، Lunalin's room صد درصد اولین چیزی که به یاد استی ها میندازه چانزروم ـه. برای کسایی که نمیدونن، چانزروم یه جورایی تبدیل به برنامه مخصوص بنگچان شده، هر یکشنبه توی ویلایو منتظر چان و لایوشیم که پر از حرفای خوبه. آهنگایی که پیشنهاد خودش، اعضا یا استی ها ان و گاهی صحبت درمورد کامبک و اتفاقایی که افتاده. اما چیزی که باعث شده من انقدر عاشق چانزروم باشم یکی بغل آخر هر لایوه که پر از عشقه و یکی دیگش حرفاییه که چان میزنه و همشون پر از امیدن. کسایی که قالب بنگچانم رو یادشونه احتمالا بدونن از اون موقع اسم وبو گذاشتم Aylin's room تا وبم همون وایب چانزرومو بده. به تازگی آیلین توی اسم رو با لونالین عوض کردم، و اینم صرفا برای این بوده که لحن قشنگی داشته باشه. آیلین یه اسم ترکیه. اون آی اولش معنی ماه رو میده و من با معادل فرانسویش یعنی Luna جا به جاش کردم:>

آدرس وبمم نپرسیده ولی ترجیح دادم بگم بلو وینگز یعنی بالهای آبی. از پروانه آبی الهام گرفتم که نماد آزادی و تولد دوباره ست~

---

روز سوم:

 

ندارم ولی پیشی میخوامTT

---

روز چهارم:

صد درصد این اورثینک مسخره درمورد هر اتفاقی که می افته و اینکه مدام خودم رو مقصر می دونم؟

---

روز پنجم:

چه گیریم داده به عکس..حاجی من با کامپیوترم نمیتونممم

 

+امیدوارم بتونم تا آخر اردیبهشت تمومش کنم:">

++آیسا..هروقت تو آپدیت میکنی یادم میاد باید بزارم..مرسیxD