راستش من درمورد شیوه ناسالم تایپا زیاد تحقیق نکردم ولی یه چیزی فهمیدم، این xxxx-T ها مث سگ اورثینک میکنن. از جمله من که entp-T ام و کاملا تایید میکنم..فک کن تو چت به من به جای سلامم بگی سلام، حالا من:نکنه ازم متنفر شدههه

مثلا اگه توی همچین شرایطی این که،

معلم:فکر نمیکردم نمرت این شده باشه حالا فردا برگتو میدم

اون xxxx-T  کل شب:نکنه تجدید شدم..نکنه افتادممم..وای خاک به سرم الان میندازنم از مدرسه بیرون مامانم از خونه بیرونم میکنه هیچی ندارم بخورم مجبورم غذا بدزدم بعد پلیس میاد دستگیرم میکنه میندازتم زندان بعد تو زندان یکی از زندانیا رو میکشم برام حبس ابد میبرن میبرنم انفرادی دیوونه میشم یه شب زیر نور ماه درحالی که مدتها هیچی نخوردم از درد میمیرمممم

و اما فردا معلم:دست بزنین برای فلانی که بالاترین نمره کلاس شدهههه

مطمئن باشین T این.

اما برعکسش A ها خیلییی ریلکسن، راحت تصمیم میگیرن و زیاد مضطرب نیستن و کلا زیاد تو کار اورثینکینگ نیستن کنترل افکارشون رو دارن.