ماهک:آیلین، کدوم عضو انسیتی چینیه؟

ماهک:بگی هیچکدوم جرت میدم

من: بچ ما یه یونیت چینی داریم بعد میپرسی کدوم چینیه؟

ماهک:من 4 پنجمشونو نمیشناسم خب-

من:ماهی یه دور کل اعضای انسیتی که میشناسیو بگو

ماهک:خودت داری میگی ماهی

ماهک:جانی یوتا لوکاس..واسا..چند تا دیگم میشناسم

من:بگو همینجوری ببینم

ماهک:اون خوشگله که همه ددی میبیننش ولی من ازش خوشم نمیاد

من:چرا نمیفهمم کیو می- جهیون؟؟

ماهی:یه بار برای همیشه این مشکل منو حل کن بگو کدوم یکی از این دوتا تیونگه اگه بگی میدونم اونیکی یا جکسونه یا اونی که اسمش اولش ج داره

من:جکسون عضو انسیتی نیست ولی...........

ماهی:فک کنم اسمش ج داره

من:بفرست ببینم

ماهی:نه صب کن اون مارک بود که همه میگفتن کراششون یا مارکه یا جکسون

من:مارک منظورت مارک لی عه یا مارک توان؟...

ماهی:آیلین یدونه میزنم یکی از من بخوری یکی از دیوار

من:خب دوتا مارک داریممم

ماهی:اسکرین میفرسته* این مو سفیده تیونگه یا مارککک

من: مو سفید جلوییه تیونگه

من: اصن مارک تاحالا سفید کرده؟..

 

+دیگه از اینجا بحث کشید به انسیتی و عملیات سیزنی شدنش..xD