آتری:بغل دستیمو دیدی؟

من:آره نصف مدرسه روش کراشن

آتری:میخواستم بهش بگم تو بهم برسون من بهت میدم..

---

من:یه تیکه کاغذ کردم تو اون لوله جوهر خودکارم-
دیانا:اون بوس بهتو کی نوشتهه
من:اونو بیخیال یه فاک اسکول بنویسم بغلش؟
دیانا:بیا اینور رو این دیوار بنویس
من:کاغذه رو در میارم- با این بنویسم؟
دیانا:بنویس
شکیبا:این کله خرابه واقعا میره مینویسه ها نگید بهش اینارو-

---

ما درحال ایده پردازی برای انشامون
سپیده:صب کن قراره بچرخه بره تو کوچه؟
من:آره
سپیده:مگه نگفتی بچه شره؟ پس به جای اینکه از در بره بیرون،
آوین:از پنجره بیاد تو؟
من و آیسان و آیناز:پاره شدن*

---

من که دو پاراگراف نوشتم*
آوین:یه ایده دیگه ام دارما..
ما:
آیناز:آوین نوشتیم اینو دیگه بچ-

---

من و آیناز و آیسان که یه ایده ای دادیم که میشه ازش فیلم ساخت:
بقیه بچهای کلاس که کلا شوخی گرفتن قضیه رو:

---

پانیذ:کسخل شدیم رفت
سما:حاجی ما اول اسکل بودیم الان وارد یه مرحله جدید به اسم کسخلیت شدیم
من و آرمیتا که داریم با ریتم آهنگای عروسی فلیز ناویدا میخونیم:حق

---

سما و درسا کِل میکشیدن، من و پانیذ و آرمیتا یه توپ دارم قل قلیه میخوندیم-

---

یک فاکینگ سال از کاملیا میگذرههههههه

---

 آیلین تون برای اولین بار داشت شطرنج بازی میکرد عطیه رو کیش و مات کرد دوستان، کلا یه شاه و یه فیل براش مونده بود با یه وزیر و یه رخ کیش و ماتش کردم

---

یاسی:میخوای از پنتا ست کنیم؟
من:هویی و کینو؟
من:هویی و یوتو؟
یاسی:هویی و یوتو مومنت ندارن؟
من:بریم تو چنل هرچی قشنگ تر بود؟
یاسی:++
من:جوری که گشادیم ستودنیه

---

من:آیری و آرمو معرفی میکنم تو سناریوم*
یاسی:ذوق میکنه براشون*
یاسی ده ثانیه بعد:وایسا ببینم آیری کیه

---

میخوام برای فیک جدیده م تیزر درست کنم(تیزر اولدر بمونه هروقت گوشی خودم اومد دستم، اینیکی فوری تره) و تا مرحله کات ویدیوها هم پیش رفتم، ولی مشکل اینجاس چجوری از کامپیوترم انتقال بدم به گوشی مامانم بدون اینکه کیفیتش کم شه..

---

همین الان فهمیدم کتاب مورد علاقه من، یکی از ما دروغ می گوید، از روش سریال ساخته شده:)

---

روز نشانه قراره بی ال کره ای جدید بیاد

---

تو 20 دقیقه دو فصل زیست خوندم..بریم که برا امتحان آماده شیممم