-تقصیر تو نیست،هیچی تقصیر تو نیست
-ولی اینکه میزاری همینکارو ادامه بدن تقصیر توعه
-اونا حقی ندارن که همچین حرفی بهت بزنن وقتی از واقعیت خبر ندارن،خوبی مجازی همینه
-لازم نیست همیشه خود واقعیت باشی،قرار نیست بعد از اینکه بهشون میگی کارشون آزار دهندست جلوی اشکاتو بگیری یا بترسی که دیگه بقیه باهات حرف نزنن
-چون اونا حتی تورو نمیشناسن،توهم اونارو نمیشناسی
-با این حال گفتن بعضی جمله ها به کسایی که نمیشناسیشون بعدها کمک بزرگیه
+من همیشه سعی کردم کسیو قضاوت نکنم چون از قضاوت شدن متنفرم
+حتی بعد از اینکه فهمیدم اونم ناخوداگاه قضاوت کردم انقدر به خودم فشار اوردم که هنوز درد دارم
+ولی
+چی میشه که همه منو قضاوت میکنن؟
-آخ عزیز دلم ناخواسته قضاوت کردن واقعا عادیه همه اینکارو میکنن،این اشکالی نداره
-دلیل نمیشه چون تو آدم بی نظیری هستی همه باشن
-و این به هیچ وجه ربطی به تو نداره بلکه مشکل اوناست
-مسئولیت اوناست که به تو و احساساتت آسیبی نرسونن و اگه نمیتونن درست انجامش بدن، مشکلیه که خودشون باید حل کنن
-بابت مشکل یه نفر دیگه قرار نیست تو اذیت بشی
‌+فقط نمیخوام سمی باشم
-تو سمی نیستی لوندر قشنگم؛ با سمی بودن کیلومتر ها فاصله داری