1.اما فکر می‌کنم تهیونگ تو گوش اولیویا گفت "نیازی نیست شبیه اونا باشی، تو الانشم خوشحال و زیبایی"

2.اسم فیک لاوندا هست Wiage Azul که یعنی بالهای آبی، و صبر کنید، آدرس وبم همین بلو وینگز نیست؟

3.بلوهیون که برسه به فینال مسابقه و بعد از دبیرستانشون بیایم بیرون، فیک جدیده رو شروع میکنم*---*

4.حس می‌کنم به اندازه کافی درمورد عوض شدن کلاس بندیامون اینجا غر نزدم ولی الان نا ندارم دیگه..برید از تو دیلیم بخونید

5.هرچیزی که میبینم، چیزیه که باید باشم، خوشحال تر، زیبا تر، جلسی، جلسی~

6.ایموجی جدیدای ایفون زیادی ماه نیستن؟🫠

7.از وقتی موهامو دارم مدام کوتاه میکنم دیگه لخت نیستن تاب دارن، و الان از حموم اومدم خشکشون نکردم گذاشتم خودشون خشک شن و به طرز وحشتناکیی خوب وایسادن..

8.اولیویا نمیخواد کامبک بده؟ پدسگ مردم از بس با هپیر عر زدم بیا یچی بنداز تو بغلمون برو دیگهه

9.باید تو صورت بعضیا داد زد با نگران کردن مردم فقط تنفر اونارو نسبت به خودتون بیشتر میکنین

10.امروز سر شیمی حوصلم سر رفت، پشت دستم صفحه شطرنج کشیدم، بعد کم کم بقیه نقاشیا ام اومدن دنبالش، و درحدی بود که نیم ساعت داشتم می‌سابیدم تا پاک شن- ولی کاشکی چپ دست بودم این جای سوختگی دست راستمو کاور میکردم..