همه ما رازهای کوچیکی داریم که بابتش درمورد خودمون احساس بدی پیدا می‌کنیم، رازهایی که فهمیدیم یا چیزهایی که درمورد خودمون وجود داره، همه اینا عنوان راز رو دارن.

اما بعضی وقتا به این فکر می‌کنم که نگه داشتنشون توی خودت می‌تونه شدیدا آسیب زننده باشه.

و حالا من اینجام، تا کاریو بکنم که مدتها عه به شکل یه ایده توی ذهنم داشتمش، بلکه بتونم کمکی کرده باشم~~ به اولین کار رسمی لونالینز روم خوش اومدین!

قبلا شبیه این پست رو توی یکی از وبلاگ های میهن، اسم رایترش یاسی بود، بعید میدونم به جز وهکاو کسی بشناستش، دیده بودم و خب نیازشو اینجا هم حس کردم

از همه شماهایی که وبمو دنبال میکنین و این پستو میخونین میخوام، بهم اعتماد کنین و به صورت ناشناس یکی از این رازهای کوچیک رو توی کامنتای همین پست بهم بگین

کامنتا روی تاییدن که فقط خودم ببینم، ناشناس بازه و مطمئن باشین تلاشی برای پیدا کردن اینکه کی این نمیکنم، اگه هم باز نیاز به save بودن دارین میتونین اینجا و یا اگه تلگرام دارین اینجا بگین

چند روز بعد، من یه پست دیگه میزارم و رازهای همتون رو همون حالت ناشناس و یکم با ویرایش سبک نوشتاری که کسی از روی اون نفهمه کی هستین منتشر میکنم که راز خودمم بینشون هست ولی خب اونم ناشناسه

نتیجش چی میشه؟ شاید تونستیم یکیو پیدا کنیم که مشکلی شبیه به مال خودمون رو داشت، تجربه ای شبیه به تجربه خودمون، و این ممکنه باعث بشه فکر کنیم هی، آدمایی شبیه به خودمم وجود دارن!~

اگه لایق دونستین که بدونم کی هستین، میتونین خصوصی و شناس رازتون رو بگین و در عوض من هم بهتون راز خودمو میگم، یا وقتی پست منتشر شد بهتون میگم کدومش مال خودمه

حتی بعد از انتشار پست اصلیش، بازهم میتونین ادامه بدین، اینجا مال حرفای شماست عزیزانم:)

منتظرتون هستم~~