باهم وارد قرن جدید شدیم، دوستتون دارم قشنگام بوس رو چشمای خوشگلتون

امیدوارم امسال به اندازه خوشگلی لونا، خفنی پنتاگون، استعداد آیدل، خل بودن انسیتی، تعداد ام ویای اسکیز، باحالی استوری لاین ایتیز، مهربونی آن اند آف، خاص بودن رولینگ کوارتز، زیبایی لیریکای بلک پینک و خاطره انگیز بودن گرلز جنریشن سال خوبی براتون باشه^^

هویی:خب بسه دیگه بیا پایین بچه

هچان:تو اینجا چیکار میکنییی

هویی:داش ما تو یه خونه زندگی میکنیممم

ایونجی:قر تو کمرم فراوونههه

ایونجی و یوتا:دنس بندری*

کون:این پارچه هارو کجا-

اولیویا:فاک اوپا اونا از جای خوبی نیومدن...

تن:کمککککتصاصجتص یوجین داره از اونجاش خون میادد

یوجین:پریود شدممممم

چوئری:تو هیچی، تن چرا رد داده...

مارک:ما یه مشت گی ریختیم اینجا تجربه نداریممم

هویی:بیاید میخام دعای سال نو بخونممم

ته ایل:خدایا به حق لی سومان ایشالا امسال یه آلبوم ۲۳ نفره بدن بهمون

نائون:ایشالا وای‌جی نرینه به منو ای پینککک

هویی:ایشالا من ب-

من:شوت کردن دمپایی تو سر هویی* تو کونتو وردار از سربازی برگرد الانم که فرار کردی اومدی، دیگه دعا پیشکشت

هچان:تو ام اولدرو آپ کن همه ببینن چه ظلمی در حق من شده

اولیویا:اره آپ کن یه شاهکار هدیه بده به دنیا

چانگبین:میگم این بمبه که واقعی نیس هس؟

لوکاس و مارک درحال کش رفتن شیرینی های سر سفره*

من:واقعی نیس ولی بعید نیست بشه

چانگبین:

من:ولی جدای همه چی، پسرا و دخترای قشنگم، مرسی که با بودنتون سال منو قشنگ تر کردین^^

و سال نو در خانه آیلین اینا تحویل شد:>