توی دیلیم تمام ترک هارو دونه دونه براشون نظر دادم، و از اونجایی که همه جا گذاشتمشون گفتم اینجا هم بزارمشون~


VENOM

ونوم برای من یه غم عجیبی داشت، ریتم شروع و وسطش به نظر میاد که بهم نخورن ولی مطمئن باشید اینجوری نیست، به آخرای آهنگ که نزدیک می‌شین متوجه می‌شین دقیقا همون اندازه که از استری کیدز انتظار داشتین بی نظیره.

 

MANIAK

کمی که منیاک رو گوش بدید متوجه می‌شید دقیقا لایق تایتل ترک بودنه. ریتم و مخصوصا کورس اعتیاد آوری داره که می‌خواید مدام و مدام بهش گوش بدید. ووکال بی نظیر فلیکس توی منیاک واقعا مشخصه و رپلاین واقعا توی این آهنگ ترکوندن.

 

CHARMER

اصلا حرفی نمی‌مونه که درمورد این آهنگ بزنم. هرچیزیم بگم عمق مطلب رو فاش نمی‌کنه. دلم میخواست فقط گوش بدم بهش..

 

FREEZ

واقعا حس می‌کنم فریز شدم؟ رپ جیسونگ توی شروع آهنگ جدا زیباست، به من وایب سیک رو داد و حس می‌کنم به همون اندازه ازش لذت خواهم برد.

 

LONLEY ST.

حتی از شروع آهنگ می‌شه فهمید لونلی استریت آهنگیه که قراره باهاش گریه کرد و موقع تموم شدنش لبخند زد، همین بخش‌های انگلیسی آهنگ رو هم که متوجه می‌شم لیریک محشری داره و وایبش کاملا احساس معلق بودن و خالی شدن رو به شنونده منتقل می‌کنه. می‌تونم بگم منتظر همچین آهنگی بودم، بهش نیاز داشتم، و الان دارمش.

 

WAITING FOR US

او اس تی here always سونگمین رو یادتونه؟ ویتیتگ فور آس همون احساس رو داره اما با زیبایی بیشتر. عمیقا شیفته بی نظیر بودنشم و صدای ووکال لاینمون توی آهنگ، واقعا پرسیدنی و جذابه.

 

MUDDY WATER
طبیعتا وقتی یه آهنگ از ووکال لاین می‌شنویم، منتظر آهنگی از رپلاین هم هستیم. و می‌تونم بگم دیووانه وار عاشق این آهنگ شدم و قراره بارها گوشش بدم، اصلا جای توصیف نداره جدا محشره.

 

+کامنتا رو جواب میدم...بعدا...:>