می‌خواستم تا زمانی که یه نفر بلاخره این چالش رو بزاره صبر کنم اما متاسفانه داریم به سال جدید و قرن جدید نزدیک تر می‌شیم و آره. زمانی برای صبر کردن نیست. برای همین خودم خیلی خودجوش شروعش کردم:)

می‌ریم که مال خودم رو داشته باشیم*-*

 

1.وقتی رابطه ـم رو با آدم های سمی دورم قطع کردم

2.پیدا کردن آدمای بی نظیر، مثل هالند، مثل خیلی از شماها~

3.انیمه های جدید، سریال های جدید، شناخته تر شدن کیدراما

4.فصل جدید اتک آن تایتان!

5.وقتی وب پنتام صد تایی شدT-T

6.پیدا کردن جنگل قلب های خودم:)

7.وقتی همتون رفتین یوفوریا دیدین و بلاخره فهمیدین این سریال بی نظیرهT-T و همچنین وقتی فصل دومش اومد:")

8.روز تولدم، شبی که با کل بچهای محفل بیدار موندیم و کل روز یه لبخند گنده رو صورتم بود="))

9.اولین برد پنتاگون، و اولین بردشون با جینهو و لبخندایی که با گریه می‌زدن:")))

10.هفت اسفند 1400

 

می‌خوام دعوت کنم ولی نمیدونم کی؟"-" سو..همتون از طرف من دعوتین:)