1.یادتونه دیشب غر زدم بی ال کره ای میخوام؟ امروز تیزر یه کیدرامای بی ال دیگه در اومد که از قرار معلوم از اون سوییتاشه..

2.چرا تستای زیست نشانه انقدر مزخرفن........."-"

3.ولی اگه لایت آن می رو ندیدید حقیقتا برید ببینید"-" عا راستی پیامای دیلیمم نخونین اسپویل کردم توش-

4.معلم زیستمون مود ترین انسان روی کره زمینه........میگفت من چهارشنبه بعد نشانه نمیام شما ام نیاینxD

5.من موندم اگه "کدام گزینه صحیح است" و "چند مورد صحیح است" ساخته نشده بود چجوری میخواستن تست زیست طراحی کنن..یه صفحه نشانه حل کردم همش همین بود"-"

6.آی ان وی یو~~

7.ولی این پست قراره تا ابد پست مورد علاقم بمونه")

8.وب یومیکو رو توی پست مورد قبل پیدا کردم و اسکرین شاتشو واسش فرستادم، بهم گفت اون موقع نمیدونستم در آینده چی میشه و غمگین بودم، اگه آینده واقعا از اون چیزی که ما تصورش و می‌کنیم قشنگ تر باشه چی؟ و به این فکر میکردم که این واقعا چیز درستیه..اگه هم دردناک باشه به هر حال ما هنوز زمان داریم، اگه خوب تموم نشد بدون هنوز آخرش نشده~~

9.بهتون نمیگم آدرس وب قبلی خودم چیه، به جاش اینو ببینیدTT آرمی لندم هق..من هشتگم میتسو بود.......مال پری لابولی بوددددTT پست تولد جیهوپ رو هم منو پری باهم نوشتیم پاراگراف دومیه مال منه..هق..اشکام...من با آرمی لند صد برابر وب شخصیم خاطره دارم..TT

10.تف صب به خاطر این گریه کردم الان دوباره عرم گرفتTT