همه چیز از این استوری یووان شروع شد(تف تو روت بدون تگ میزاشتی بزارم والپیپرم):

 

هنوز مدت زیادی از استوریش نگذشته بود که ما دیدیم شینوون استوریش رو اد استوری کرده:

 

یکم پشمامون ریخت و تا اومدیم عر بزنیم شینوون خان تشریف آورد یوکیوب:

 

همین الان چندبار زدم روی استوری چانگو و توی استوری خودم ذخیره شده. این چه عملکردیه دیگه؟;; الان توی استوری خودمه؟

آهان پس اگه آیدی خودم تگ بشه، منم میتونم به اشتراک بذارمش؟
 آه غرورم خدشه دار شد. اولین استوری اینستاگرامم بود..
 به هرحال خداروشکر چیز به درد نخوری نبود ㅋㅋㅋ
 چون نوشته بود "Share" فکر کردم توی گالریم ذخیره میشه ㅋㅋㅋㅋㅋ

 

و میدونین چی جذاب تره؟ اینکه شینوون رفت تو گروپ چت پنتاگون؛

مخصوصا استوری چانگو رو پست کردم

 

 

این شد که یووان استوری شین رو اد استوری کرد:

فن موفقیم... امروز حسابی خوابیدم...

 

 

و شینوون استوری یووان رو:

حالا که بیداری میشه فالوبک بدی؟

 

 

و در آخر یووان:

ا..اصلا..خوابم..نمیاد..Zzz

 

 

 

انگیزم از استن کردن اینارو نمیفهمم ولی خیلی دوسشون دارم-