1.میدونم دلتون برا بی سروتهام تنگ شده بود..^^

2.پستای آخر شبی خیلی حس شکسنیکشنذسینکذ ای دارن...نمیتونمشون...

3. بدی نوشتن بلو هیونی که برگرفته از واقعیته اینه که بعضی تیکه ها با هر خطش یه جمله و یه پیام و یه روز مزخرف یادم میاد که از ته دلم میخوام فراموشش کنم ولی برای نوشتنش مجبورم برگردم به اون احساساتی که داشتم. ولی میدونین چیه؟ آروشا یه بار سر یکی از متنام بهم گفته بود نمیدونم حس واقعیت بوده یا نه ولی اگه تونستی بنویسیش ینی تونستی ازش بگذری.. فکر میکنم دیگه تونستم بیخیال احساسات بد و عذاب وجدانم بابت حرفایی که اون موقع زدم بشم، و از این بابت خوشحالم!(اینکه دقیقا چیا گفتمو پارت بعد میفهمین~)

4.چهارشنبه کلاس فیزیکمو پیچوندم..خیلی کیف دادxD

5.پانیذ چجوری میتونه سر کلاس شیمی با اونهمه سروصدا بخوابه..من تو سکوت و تاریکی کامل فقط میتونم بخوابم اونم به زور"-" واقعا بهش حسودیم میشه...

6.ولی کلاسای دینیمون به حدی مسخره و خواب آوره که یه بار سر کلاس صدای خروپف میومد-

7.شیمی برای شما هم اینجوریه یا فقط من تا کتابو باز میکنم چشمام بسته میشن؟

8.معلم زیستمون>>>>>>>>>>>>>>>مود

9.دیروز زیست داشتیم، یه ربع آخر کلاس وسط روخوانی از کتاب یهو خودکارشو انداخت گفت خسته شدم بقیشو خودتون برید بخونین..ساینا گفت تاحالا یه معلم انقد درکم نکرده بود و حق..

10.باشه ولی توربولنس ایتیز>>>

11.چرا ته همه فیلمای lgbt باید سد اندینگ باشه آخه؟ یه فیلم درست حسابی با پایان خوش من ندیدم حتما یا یکی باید بمیره یا یه بلایی سرشون بیاد یا کات کنن"-"

12.میخوام all of us are dead و Strangers from hell رو ببینمTT

13.شما ام قبول دارین کیدراما جدیدا داره خیلی دارک میشه؟-

14.ولی ریکشنای بن و کسپر به پارتای جدید بلو هیون خیلی موده وای-

15.یادم نیس بن بود یا ادوارد که برگشت گفت هالند میخواد عکسایی که از مراسم گرفته رو به یوری نشون بده دستش میخوره اون عکس رومن و هانی رم نشون میده، با اینکه برنامم این نبود ولی ایده قشنگی بود پرام ریخت..

16.خصوصی بگین کدوم طعم چیپسو بیشتر دوست دارین؟ یه پست دیفند دارم مینویسم لازم دارم:>

17.لتس پلی بالللل

18.من متوجه شدم بین ریشه گیاه، فسفات و یون های مثبت توی خاک یه مثلث عشقی وجود داره، به این شکل که فسفات با اون یونای مثبت I love you ـن بعد ریشه گیاه میاد وعده های فریبکارانه میدهد که فسفات را از پیروی از عقل و وجدان باز دارد و خلاصه مخشو میزنه و فسفات با یونای مثبت کات میکنه میاد تو ریشه که میبینه عجب گوهی خوردم و میگه که به من فرصتی دوباره بده و بعد گیاه میگه که آیا ما نمی دانیم که اگر شما بازگردید دوباره همان گوهای قبلیتان را می خورید و اینا"-"(وقتی تست زیست و دینی رو پشت هم میزنی)

19.با شکیبا و مانا و نازنین و هانی(حانیه) و آیدا و هستی رفتیم مخ مسئول المپیادمونو زدیم برامون بستنی خریدD:

20.برای وانشات جدیدم خیلی ذوق دارم..امیدوارم حس دوطرفه ای باشه~