فندوم کیپاپ مهدکودک نیست!

نکاتی که به عنوان یه کیپاپ فن باید رعایت کنید؛

 

1.هیچکس کپی نکرده!


اولین چیزی که باید درکش کنید اینه، گایز، نه تنها کمپانی ها بیکار نیستن که بشینن چک کنن ببینن کمپانی فیو شما چیکار کرده همونو پیاده کنن، نه چیزایی مثل رنگ مو و سینگل انگلیسی و لامپ مهتابی و برگ و درامر کپی حساب میشن:/ بزرگ شید لطفا:/
(اینایی که میگمو شوخی نمیکنما..همشونو به چشم دیدم..)

- - -
2.شیپ کردن افراطی!


ببینید، نمیگم شیپ کردن بده؛ کلا کاپل کردن آیدلا باهم چیزی بوده که از قدیم الایام وجود داشته. خطاب به کسایی که کلا هر نوع شیپ کردنی رو اشتباه میدونن باید بگم همه آیدلای کیپاپ با آگاهی از اینکه توی این صنعت فنهای شیپر وجود دارن واردش شدن، و تا قبل از اینکه خودشون حرفی نزنن(مثل بنگتن که گفتن مارو با آیدلای دختر شیپ نکنید) ما آزادیم که اینکارو انجام بدیم، شیپ کردن فقط مختص کیپاپ نیستو توی همه فندوما وجود داشته، این به کنار، مشکل من با شیپر های افراطیه. ببینید، همه ما دوست داریم کاپلی که دنبال میکنیم ریل باشن. من به عنوان یه شیپر دارم اینو میگم، شیپ کردن تا وقتی خوبه که روی شیپتون در حدی تعصب نداشته باشید که به خاطرش به اعضای دیگه گروه هیت بدید، وقتی قرار میزارن بهشون توهین کنید یا با شیپرای دیگه دعوا:/
احتمالا آرمیا جریان هیومن رو بدونن، یه تهکوکرـه که فن آرت تهکوک میکشه، و کاملا هیتر جیمینه! حتی توی بعضی از فن آرتاش تتوی JM کوک رو پاک کرده بود و چند باری هم برای طرفداری از شیپ خودش اومده بود گفته بود جیکوک فن سرویسه و کوک از جیمین بدش میاد:/ بچ ودف..حالا بحث هیومن رو باز نمیکنم فک کنم bts.defend7 یا bts.yb درموردش حرف زده بودن الان اینستام باز نمیشه چک کنم ببینم کدوم بود ولی اگه کنجکاوین از یکیشون درموردش بپرسین تا کامل تر براتون توضیح بدنش~

- - -
3.آیدل تو ایلو ـه؟!


گایز، بحث ایلومیناتی چیزی نیست که من بتونم با یه پاراگراف نوشتن جمع کنم و درمورد فرقه ای توضیح بدم که وجود داشتن یا نداشتنشون خودش جای ابهام داره و معلوم نیست کی عضوش هست کی نیست، ولی خواهش میکنم تا قبل از اینکه درموردش کامل اطلاعات کسب نکردین نیاین گیر بدین:/ مورد داشتیم میگفت بلک پینک ایلو ـه چون تو ام وی نمیدونم کدومشون شاخ بز دارن که بز نماد ایلومیناتی ـه، درحالی که اون اصن بز نبود گوزن بود💀 داستان اینم فک کنم ماریو توی bp.shild کامل توضیح داده بود اگه خواستین میتونین بخونین~

- - -
4.ا.ت، فن فیکشن اسمات و فن‌آرت +18


فک کنم درمورد اینیکی میتونم یه رشته پست بنویسم و باز هم حرف برای گفتن داشته باشم بس که از هر سه شون عصبی ام:/
ببینید من خودم اسمات خون بودم(و هستم)، الان برید سیوای فایرفاکس منو ببینید نصفش مانگا و مانهوای اسماته، ولی محض رضای خدا فیک مینویسید یا اسمات نزارید یا اگه میزارید اسمات درست حسابی بزارید چین اینا._. خشن ننویسین، بی دی اس ام ننویسین، بحث شیپ کردن و فیکشن های عادی(فیکشن عادی فیکیه که حتی اگه شخصیت هاش آیدلاتون نبودن باز هم میخوندینشون) خودش به خودی خود کلی جای بحث داره دیگه اسمات نویسی به کنار! من با بی تی اس مثال میزنم چون همتون میشناسین، الان توی 90 درصد فیک اسماتای بنگتن جیمین یا هرزه ست یا یکیه که میخواد بین کاپل اصلیو بهم بزنه یا تو تریساما که باتمه همیشه:/ عملا جیمین رو حتی تو فیکای وانیلا اسلیو نشون میدن و این واقعا رومخه! این به کنار، اگه حس میکنید اسمات نوشتن لازمه(که واقعا نیست..گایز..فیک غیر اسمات بازم قشنگه یه بار تست کنید پشیمون نمیشید بخدا:/ این اعتیاد بعضی ها به فیک اسمات دقیقا مث اعتیاد به پورن میمونه باید سعی کنین ترکش کنین) با آگاهی بنویسین، رابطه جنسی رو فقط تو کون دادن نبینین سکس گی ها خیلی از این مسئله جداست و منم بیشتر درموردش نمیگم وبم مث پیجای زناشویی شد بسه دیگه-

میرسیم به ا.ت که برای اینیکی پیج y.n_anti رو پیشنهاد میدم یه سر بهش بزنید کاملا درمورد ا.ت و مضراتش کامل و واضح توضیح داده دیگه من از اول نگمشون. اگه هم کنجکاوید، از ادمینش اجازه میگیرم و دریافت خودم از پستهاشون رو براتون جدا خواهم نوشت.

و فن‌آرت های مورد دار...ببینید بزارید برا اینیکی مثال بزنم. مثلا شما و دوست صمیمیتون خیلی باهم اوکی این و میگینو میخندین و اینا، بعد تصور کنین یه عده برن براتون فن آرت بکشن درحال لهو و لعب:/ اصن روتون میشه نگاه کنین تو چش طرف؟ کشیدنشون، و حتی نشر دادنشون، عملا استفاده جنسی از آیدل هاتونه و با اینکار واقعا فرقی با کسایی که صورت آیدلشونو میزارن رو فیلمای پورن ندارین صادقانه بگم!

- - -
5.هیت دادن و فنوار؟!


فکر نکنم برای اینکی حتی نیاز باشه چیزی بگم! بچه بازیاتونو جمع کنید ببرید یه جای دیگه تو فندوم کیپاپ جای هیت دادن به وزن و ملیت و آخ این چرا گوشه لباسش اینجوری بود آخ من از ریختش خوشم نمیاد نیست! اگه از آیدلی خوشت نمیاد مجبورت نمیکنیم عاشقش باشی ولی تو حق نداری هیت بدی! انسان به انسان تو حق نداری توهین کنی اگه دوستش نداری فقط بیخیالش شو همین! جدای اینکه آیدل ها سرشون انقدر شلوغ هست که هیت تو به زبان فارسی زیر پست پیج خبریشونو نخونن، با اینکار واقعا داری به وقت خودت توهین میکنی صادقانه بگم._.

درمورد فنوار هم توروخدا جنگلی نباشید اینکارا چیه دیگه- ینی چی دعوا میکنین سر اینکه کی راه کیو باز کرد چاه بازکنه مگه بشین سر جات فیوتو استن کن دعوا چیه آخه این وسط-

فنوارم فنوارای قدیم...اون کیپاپرایی که دعوای حضوری سوان ها و الف ها رو یادشونه الان یه لول دیگه از افسانه بودنن(شوخی نمیکنم، واقعا فنا قرار گذاشتن با چماغ ریختن وسط خیابون همو زدن💀)


+حال میکنید با پست؟ عجب چیزی نوشتم دلم میخواد تک تک کلمه هاشو بوس کنم-
++ولی خودمونیما سر ادیت کردنش بیست دقیقه به اون جنگلی نباشید مورد پنج خندیدم..

+++اون پیجایی که معرفی کردمو برید چک کنیدا برا عمم نزاشتمxD