من:تایپم دخترای بزرگتر از خودمه که موهاشون متوسط باشه نه خیلی بلند نه خیلی کوتاه، استایلشونم یه حالت کلاسیک طور داشته باشه، چتری داشته باشن، سوییت و مهربون باشن و موهاشونم رنگ داشته باشه.

دخترایی که من روشون کراش میزنم:تامبوی، موهای کوتاه کوتاه مشکی، استایل دارک، تتو، از این لاسوهای فوق کراش عنتر گاو که در عین حال یه بیبی سوییت گوگول مگولن

مفهوم تایپ دختر مورد علاقه:


اسم این بیماری که میشینین با دخترای لزبین/بای دیگه درمورد اینکه چرا سینگلین و سینگلی چقدر بده حرف میزنین ولی فقط می نالین چیه؟ خب پدسگا دو به دو برید باهم دیگه چه مرگتونه-


بقیه پروانه هاشون وقتی کراششونو میبینن پرواز میکنه، من وقتی یه کاپل گی میبینم.


ولی حس میکنم من از اون تایپ دوست دخترایی میشم که وقتی اونیکی داره خودشو میکشه برا زندگیش که کلی تلاش کنه و به هدفش برسه، رو تخت لم داده و ریدینگ لیست نویسنده مورد علاقش تو واتپد رو چک میکنه-

 

 

+حس میکنم خیلی آویزون ملتم جدیدا...