azalea
By rolling quartz

Magic Spirit

Hi Hoez!!(به یاد وهکاو..که دلم براش تنگ شده)

با چالش اول سانبینی پرتقالیم در خدمتون هستم~~

آهنگ اول پستم پلی کنین، وایب enxp هارو خیلی بهم داد و کراش جدیدمه:)


 ۳ - ۱۰ تا نقطه قوت و نقطه ضعف از خودتون رو باید بیان کنید.

 

با نقاط قوت شروع میکنم؛

 

1.حتی وقتایی که سر و صدا خیلی زیاده هم میتونم روی نوشتنم تمرکز کنم.

2.توصیف کردنم خوبه.

3.میتونم تشخیص بدم یه نفر داره دروغ میگه یا نه-به نظر خودم این خیلی ویژگی خوبیهTT-

4.اعتماد بقیه رو راحت جلب میکنم.

5.میتونم یه معمای پیچیده رو توی داستانام به وجود بیارم و برای خودم کاملا واضح، و برای خواننده ها ترسناک و جذاب به نظر بیاد.

6.از خودم و بقیه خوب دفاع میکنم. نمیدونم دقیقا چجوری باید توضیحش داد ولی اینجوریه که اگه قرار باشه حق خودمو بگیرم جوری حرف میزنم که طرف کلا قانع میشه به نفعم کار کنه.- برای همینه که کلا به وکالت علاقه دارمxD

7.خوشبینم. همیشه وجه مثبت قضیه رو میبینم معمولا.

8.درمورد خودم و نوشته هام اعتماد به نفس دارم. uwu

9.از حرف زدن جلوی جمع نمیترسم، میتونم جلوی کلی آدم که نمیشناسمشون درمورد یه موضوع که شاید همه پسند هم نباشه توضیح بدم و حتی استرس هم نگیرم.

10.حفظیاتم خوبه. مفهوم درس رو متوجه میشم و بعدش راحت میتونم توضیحش بدم. درمورد معنی شعر های ادبیات هم جواب میده، خیلی از شعرارو همونجا رفتم سر جلسه معنی کردم نمره کاملم گرفتم.xD

 

و میرسیم به نقاط ضعفم؛

 

1.به طرز وحشتناکی حسودم:/ اگه چند روز باهام حرف نزنین ولی به بقیه کامنت بدین درحد مرگ ناراحت میشم.

2.اصلا توی درسایی که حل کردنین مثل ریاضی یا فیزیک خوب نیستم. یعنی حتی حل میکنم و جواب رو در میارم ولی نمیفهمم چیکار کردم.-.

3.توی باز کردن سر صحبت با آدما موقع چت کردن وحشتناک خجالتی ـم.

4.بعضی وقتا بدون فکر حرف میزنم و باعث میشم آدما ازم دور شن.

5.توی بیان کردن حقایق تلخ استعداد عجیبی دارم و این آدما رو می رنجونه.

6.چند تا کار رو باهم شروع میکنم و هیچکدومشونم تموم نمیکنم-

7.خیلی وقتا کارهاییو انجام میدم چون بقیه ازم میخوان، و این خیلی بده چون تهش هم خودم اعصابم بهم میریزه هم اونا

8.به قول خالم کله شق تر از من تو دنیا پیدا نمیشه.

9.از هر چیز کوچولویی یه دراما میسازم و مدام کشش میدم و هم حال خودمو بد میکنم هم حال طرفو

10.بعضی وقتا انتظار دارم دوستام صد درصد طرف من باشن..