محتوای این پست به طرز شدیدی اسپویل از سریال یوفوریاست، به روح تک تک کاراکترایی که کشتم مدیونید اگه ندیده بخونیدشون:/

 

ولی دونستن این فکت که رو بلاخره چون "خودش میخواد" و نه چون "جولز میخواد" تصمیم گرفته ترک کنه خیلی لذت بخشه..و حتی به نظرم خودش باید از پسش بربیاد..چون آخر قسمت شیش دیدیم که اون کمپه براش جای خالی نداره..

از سمت دیگه من واقعا دلم نمیخواد مدی انتقام بگیره. شوکو اینو بهم گفته بود که اگه بخوای انتقام بگیری درگیرش میشی و الان میفهمم منظورش چیه، جدا دلم نمیخواد مدی بیشتر با اون میمون درگیر شه.

الان که بحث مدیه بیاید اینم بگم که واقعا وقتی اون زنه که مدی پرستار پسرشه گفت با دوست دخترم رفتم بیرون از چشام اکلیل ریختT--T

حقیقتا به نظرم کَسی قابل بخشش نیست و مامانش و لکسی دارن راه خوبیو پیش میرن، اینکه برخلاف بقیه زندگیش باهاش خشن رفتار کنن و بهش بگن بی گناه نیست رو باید خیلی قبل تر انجام میدادن. و وقتی کسی به لکسی گفت تو مغرور و خودخواهی..واقعا دلم میخواست همونجا پاشم و بزنم تو دهنش!-وقتی از استعداد یه بازیگر میگم منظورم چیه-

و آخرای این قسمت(6) وقتی نیت داشت از جولز عذرخواهی میکرد، واقعا میزان ذوقی که جولز برای شنیدن عذرخواهیش داشت همون ذوقیه که من سر شیمی دارم، همینقدر بی ذوق^^ حس میکنم به شدت نیاز به دکمه Skip داشت-

 

+چون هیچکس نبود که برم پیشش عر بزنم مجبور شدم پست کنم، اگه اسپویل شدین به من ربطی نداره اول پست هشدار دادم~~~

++کامنتارو برای جلوگیری از اسپویل بیشتر بستم، اگه حرفی دارین میتونین خصوصی بزنین:>