اول اینکه دیدین فونت بیان درست شد؟T-T آخیشT-T

خب بزارید سوالمو بپرسم-

 

راستش به خودم قول داده بودم تا وقتی آل تو ول(وانشات جدیدم) و 202(مینی فیک سپم) به یه جایی نرسیدن نرم سراغ وانشات جدید، که دیشب موقع چت با سوسی به این نتیجه رسیدیم که آرم و آیری رولینگ کوارتز خیلی شیپن-اشاره نامحسوس به اون پارت ام وی گود نایت که آرم دراز کشیده بود رو زمین و آیری عملا نشسته بود روش داشت فیلم میگرفت- قرار شد داستانشو من بنویسم اسماتشو سوسی:)

حالا از اون طرف من قول یه وانشات جنلیسا و چهسو به حانیه داده بودم-

بعد ایده این دوتا یه جورایی شبیه همه، یعنی میتونم جدا جدا بنویسمشون و شما فکر کنین هردوشون توی یه زمان اتفاق افتادن

از اونجایی که ماهک با دمپایی و یاسی با قاشق وایسادن کنارم تا آل تو ول رو بنویسم فک کنم خیلی زود تموم شه- و 202 هم فعلا در مرحله تحقیق به سر می بره.

حالا سوال من اینه، جدا جدا بنویسمشون یا بهم بچسبونم یه ایده شن؟

(فاکتور از اینکه اولین فیک منه که ژانر اسماتم داره)