1. من گذاشتم فصل دوم گان رو وقتی فول شد بخونم، حالا هربار میرم تو چنل انسیتی فنفیکشن یه اتفاقی میفته که چشمم به چشم گان بخورههه:"/// دارم وسوسه میشم کمک

2.چرا نمیتونم فیک درحال آپ بخونم............

3.حتی حوصله نیکیتا خوندنم ندارم..........

4.یه زمانی بود تلم باز نمیشد چرتوپرتامو میومدم اینجا میگفتم یهو 5 تا پست پشت هم میزاشتمxD نگران نباشین درست شده دیگه انقد سرتونو نمیخورم:>

5.گفته بودم تو مدرسه با آرمیتا و آتری و آرمِیتی و تارا فنتستیک بیبی و کریسمس اویل پلی کردیم؟^^ حسینی دقیقا سر پارت فلیز ناویدا اومد تو..

6.لاوندا یه آهنگ داده بهم بدجور روش کراش زدم..دارم میرم فن گروهش شمxD

7.چند وقت پیش خواب دیدم با معلم ریاضیم و فلیکس و سلین رفتم پیک نیک و اونجا یه خرس دیدیم که ماسک زده بود و گان تنش بود"-"

8.من میخوام با یکیتون برم بیرون چرا کسی رسیدگی نمیکنههه

9.بابام برام فلش جدید گرفته و نصف انیمه های نصفه مو دانلود کردم ببینمxD

10.شما ام وقتی به یکی فیک/انیمه/سریال معرفی میکنین و طرف خوشش میاد فاز پدرخوانده برمیدارید که انگار خودتون دستور داده بودین همچین فیکی ساخته بشه و در قبالش احساس مسئولیت میکنین یا فقط من روانیم؟

 

+میخوام قالب عوض کنم*-*