estp:یه ایده دیگه هم برای بیرون رفتن دارم ولی نمیدونم اوکی میدین یا نه

infj:بابا همه این جاهایی که میگی دورنننن یه جای نزدیک پیشنهاد بدههه

entj:تو کجایی خب

infj:خونه من رو به روی مدرسست

entp:خب فدات بشم من این تیراژه دو که میگی بریم کوچه رو به رویی isfj ایناست اون سر دنیاعه عملا:/

infj:ولی خداییش این جاهایی که estp میگه خیلی دور ترن

estp:اگه بگم چیتگر میاید؟

entp:داش من عین خر موافقمممم

entp:اگه هممون یه مشت گشاد نبودیم حتی توچال رو هم پیشنهاد میدادم..ولی متاسفانه دست جمعی کوالاییم فقط

estp:گایز من همتونو ول میکنم اصن فقط با entp میرم بیرون

estp:یه پایه بیرون رفتن پیدا کردم عر..

entp:تموم شد منم دیگه فقط میچسبم به estp

infj:منو این وسط تنها نزارین بیناموسا-

isfj:ریپلای روی وویس صد قرن پیش entj* ولی من نمیدونم سلیقه شما به کجا میخوره

entp:کجای کاری داداش ما جا رم انتخاب کردیم برنامه رم چیدیم-

isfj:عه..

estp:حالا تهش میبینین فقط منو entp باهمدیگه رفتیم-

entp:اینا خیلی بیشعورن estp قدر ایده های ناب مارو نمیدونن..

infj:راستی بهتون گفته بودم خواهرم وویس گرفته براتون؟

entp و estp و entj که کلا درمورد یه چیز دیگه حرف میزدن:

*ده دقیقه بعد*

entp:گایز..تایپ ام بی تی آیتون چیه..

estp:من نمیدونم لینک سایته رو بده

entp:میفرسته*

entp و entj:یه بحث طولانی و جذاب رو درمورد mbti شروع میکنن و تحلیل میکنن که هرکدوم از بچهای اکیپ میتونن چه تایپی داشته باشن*

estp:گایز..تا زدم رو نتایج سایتش قاطی کرد..فک کنم سایته ام نمیتونه تحولات روحی روانی منو تشخیص بدهههه

infj:لعنت بهتون هوس کردم برم دوباره تست بدم

 entp:ریپلای رو پیام estp* حس میکنم تو s باشی

entp و entj:به بحثشون ادامه میدن انگار نه انگار که حرفی زده شده باشه*

 

+من باید اینو پست میکردم بای-

++حدس بزنین کی به کیه ولی مطمئنم موفق نمیشیدxD