1.وانشات سپ جدیدم یه ایده محشر داره که میتونه یه فیک بلند باشه ولی ترجیح دادم تبدیلش کنم به یه وانشات 50-60 صفحه ای، به نوشتن یه چیز کوتاه نیاز دارم

2.بیاید اعتراف کنیم که پوکر فیس لیدی گاگا خیلی بی نظیره...گاگا کلا کویینه اصن

3.شاید باورتون نشه ولی منو آرمیتا و مشکات و آتری، این آقا آتشنشانه که برا دفاعی اومده بود سرمون رو با رئیسش که وسط کلاس بهش زنگ زد شیپ کردیم:)

4.خونواده سمی داشتن اینجوریه که با وجود حال بدت و سردرد شدید بازم بری مدرسه چون اون دوران تنها زمانیه که آرامش داری و بهت خوش میگذره..

5.به ادمین پیج خبری انسیتی درمورد اولدر گفتم-داشتیم حرف میزدیم بحث کشید به این قضیه- بهم گفت هروقت آپش کردم حتما بهش خبر بدم استوریش کنهT-T

6.ولی سمی تر از مایی که بعد از تموم شدن درس رستم و اشکبوس، برای رستم کف زدیم و تشویقش کردیم، سارا بود که گفت ماشالا رودابه چه کرده....

7.به ماهک گفتم درامر رولینگ کوارتز دایرکتمو لایک کرده، گفت بخدا این روت کراش داره🗿

8.فردا امتحان شیمی دارم

9.معلم فیزیکمون به مهرسا که رفته بود پای تخته گفت چرا هل میشی، بعد ما یکم خندیدیم برگشت گفت کیف میکنم میرین پای تخته هل میکنین🗿 بعد من اینجوری بودم که خانوم شما از استرس گرفتن ماها لذت میبرین؟🗿 کثافت سر سوال بعدی تو تخم چشام زل زد گفت هستی خانوم بیا حلش کن🗿

10.ولی من نمیفهمم وقتی تمام سوالای پایستگی انرژی مکانیکی با قضیه کار و انرژی جنبشی هم حل میشن چرا اینهمه وقت میزارن کاغذ حروم میکنن که یه E1=E2 بکنن تو مغزمون:/ خو با همون فرمول قبلیه میرفتیم دیگههه🗿🗿🗿🗿

 

+عکس پست زیادی جیگر نیست؟T-T