گااااااایییییزززززززززز میشه ازتون خواهش کنم دیگه درمورد اولدر ازم نپرسید؟؟

انقد نگید پس اولدر چیشد اولدر چیشد..از اولم قرار نبود به این زودی آپ بشه، میدونین چرا؟

چون این اولین فیک بلند منه و صد درصد به شدت درموردش وسواس دارم، و دلم میخواد نزدیک ترین کار به "پرفکت" رو ارائه بدم جوری که خوندنش براتون دلچسب باشه

برای همین کمی طول میکشه تا ادیتش کنم، پوستراش آماده شه و بلاخره وقت آپ کردنش برسه

نپرسید کی چون نمیدونم! همه چی بستگی داره که چقدر وقت داشته باشم و چقدر از وقتمو صرفش کنم، حداکثر تا خرداد سال بعد طول میکشه این روند، اوکی؟!

پس ممنون میشم هربار که یه وانشات یا سناریو میزارم زیرش نگین اولدر چیشد اولدر کجا رفت، این باعث میشه حس کنم برای اولدری که حتی نخوندینش و نمیدونین خوشتون میاد یا نه از یه نوشته آماده ارزش بیشتری قائلین و این اذیتم میکنه

بعضی وقتا فکر میکنم کاشکی اصلا درمورد اولدر بهتون نگفته بودم که حالا انقدر ازش نشنوم..و یهو غافلگیر میشدید باهاش...

 

#انتشار_آینده